خبرگزاری کار ایران

سومین آزمون سنجش مهارت نیروهای مسلح برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۶۰۰۲۶۶

سومین آزمون ستاد کل نیروهای مسلح در راستای اشتغال پذیری سربازان وظیفه با حضور ۶۱ هزار و ۴۴ متقاضی توسط سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور برگزار شد.

به گزارش ایلنا؛ سومین آزمون سنجش مهارت نیروهای مسلح در راستای تفاهم‌نامه منعقده با ستاد کل نیروهای مسلح در ۵۲ حرفه مهارتی، نهم اسفند ماه سال جاری در سراسر کشور برگزار شد.

در راستای تفاهم نامه یاد شده ارتقای مهارت‌آموزی سربازان وظیفه با همکاری سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور و ستاد کل نیروهای مسلح در حال انجام است.

به گفته حمیدرضا ثابت نژاد (معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و سنجش مهارت)، بیشترین تعداد متقاضی در سومین آزمون ستاد کل نیروهای مسلح مربوط به استان تهران با ۱۰ هزار و ۷۱۷ نفر شرکت کننده و کمترین متقاضی مربوط به استان چهارمحال و بختیاری با ۱۶۴ نفر شرکت کننده بود.

حمیدرضا ثابت نژاد گفت: بیشترین متقاضیان این آزمون در حرفه‌های متصدی خدمات حفاظتی و مراقبتی با ۱۳ هزار و ۸۱۵ نفر شرکت کننده، رایانه‌کار ICDL درجه ۲ با ۹ هزار و ۹۳۴ نفر، تعمیرکار خودروهای سواری بنزینی ۳ هزار و ۶۴۳ نفر، برق کار ساختمان ۳ هزار و ۳۸۴ نفر شرکت کردند.

وی افزود: حرفه‌های: فن‌ورز شبکه هوایی برق با ۴۱ نفر شرکت کننده، کارگر نان‌درآر و نان پهن‌کن تافتون با ۸۱ نفر، کمک نصاب آسانسور با ۹۰ نفرکمترین متقاضیان را شامل می‌شد.

قبول شدگان در آزمون نظری به مرحله عملی راه یافته و در صورت قبولی، موفق به اخذ گواهینامه مهارت از سازمان آموزش فنی وحرفه‌ای کشور می‌شوند.

 نخستین و دومین آزمون ستاد کل نیروهای مسلح در راستای اشتغال پذیری سربازان وظیفه به ترتیب بیست و دوم دی و چهاردهم بهمن ماه سال جاری برگزار شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز