خبرگزاری کار ایران

معاون پژوهش، برنامه ریزی و سنجش مهارت:

مسابقات آزاد مهارت پلی بین شناسایی استعدادهای برتر و اشتغال

asdasd
کد خبر : ۵۶۴۴۲۰

معاون پژوهش، برنامه ریزی و سنجش مهارت سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور گفت: مسابقات آزاد مهارت پلی بین شناسایی افراد توانمند و اشتغال می باشد.

به گزارش ایلنا، حمید رضا ثابت نژاد، معاون پژوهش، برنامه ریزی و سنجش مهارت این سازمان صبح امروز در نشست خبری سومین المپیاد تکنسین‌های ایران گفت: این سازمان علاوه بر مسابقات ملی مهارت، مسابقات آزاد مهارت را نیز در راستای شناسایی نخبگان و استعدادهای برتر مهارتی برگزار می کند.

ثابت نژاد در ادامه تأکید کرد: در صورت درخواست فعالان بخش خصوصی از جمله بنگاه های اقتصادی، صنایع و کارخانجات برای شناسایی افراد توانمند، سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور با برگزاری مسابقات آزاد مهارت همکاری لازم را خواهد داشت.

وی گفت: افراد شرکت کننده در این مسابقات که امتیاز خوبی را کسب می کنند متناسب با نیاز بنگاه های اقتصادی و صنایع برای اشتغال معرفی می شوند.

ثابت نژاد با بیان این که مسابقات آزاد مهارت راه میان بری برای رساندن افراد ماهر به اشتغال است،گفت:مشارکت بخش خصوصی در این فرآید اصل است.

وی تأکید کرد: مرکز ثقل و نقطه قوت در برگزاری این مسابقات تقاضای بخش خصوصی است.  

معاون پژوهش، برنامه ریزی و سنجش مهارت این سازمان در خاتمه گفت: در سال جاری سومین المپیاد تکنسین های ایران با همکاری سامسونگ برگزار می شود و این مسابقات اثرات خوبی را در راستای پررنگ کردن مسؤولیت اجتماعی در جامعه دارند

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز