خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت زنجان خبرداد:

تحقق ۸۷ درصدی اشتغالزایی در حوزه صنعت استان زنجان

asdasd
کد خبر : ۶۰۰۰۷۴

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان سهم اشتغال استان در حوزه طرح‌های صنعتی را ۲ هزار و ۲۹۲ شغل عنوان کرد و گفت: در این حوزه شاهد تحقق ۸۷ درصد اشتغالزایی هستیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، ناصر فغفوری رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان شب گذشته(12 اسفند) در جلسه کارگروه اشتغال استان زنجان اظهار کرد: امسال 2 هزار و 2 شغل در حوزه صنعت ایجاد شده است.

وی با اشاره به اینکه لیست بیمه در استان از 104 نفر به 110 هزار نفر افزایش یافته است، خاطرنشان کرد: امسال 5 هزار نفر هم بازنشسته شدند.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه ایجاد 450 هزار شغل در سال جاری برعهده وزارت صنعت، معدن و تجارت گذاشته شده است، تصریح کرد: از این تعداد 250 هزار شغل در بخش اصناف، 120 هزار شغل در طرح‌های صنعتی، 50 هزار طرح در بخش رونق اقتصادی و 10 هزار شغل در بخش معادن ایجاد شده است.

فغفوری با بیان اینکه 7 هزار و 704 شغل در حوزه اصناف پیش بینی شده است، گفت: به ازای هر پروانه صنفی سه شغل در نظر گرفته شده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان سهم اشتغال استان در حوزه طرح‌های صنعتی را 2 هزار و 292 شغل خواند و گفت: در این حوزه شاهد تحقق 87 درصد اشتغالزایی هستیم.

وی با بیان اینکه در حوزه معدن 170 نفر تعهد ایجاد اشتغال بود که 165 نفر تحقق شد، افزود: در طرح رونق هم 41 طرح به بهره برداری رسید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز