خبرگزاری کار ایران

ماهرخ بلوری خبر داد:

طراحی سامانه اشتغال آنلاین برای بانوان زنجانی

asdasd
کد خبر : ۵۶۷۷۹۰

مدیرکل بانوان و امور خانواده استانداری زنجان گفت: سامانه اشتغال آنلاین برای بانوان زنجانی طراحی می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، ماهرخ بلوری با اشاره حوزه اشتغال بانوان گفت: سامانه اشتغال آنلاین برای بانوان استان زنجان در دست طراحی است.

مدیرکل بانوان و امور خانواده استانداری زنجان با اشاره به اینکه واحدهایی برای اشتغال بانوان در شهرک‌های صنعتی استان وجود دارد، گفت: بانوان در حوزه‌های سرمایه‌گذاری و کارآفرینی اقدامات خوبی انجام داده‌اند.

در ادامه مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان زنجان از اجرای 128 طرح از سوی بانوان خبر داد و گفت: از این تعداد ۱۳ طرح فعال و ۱۴ غیرفعال بوده و ۴۵ طرح به بهره برداری رسیده است.

حمید حمیدنیا ادامه داد: در سایت کارگاهی بانوان ۱۱۸ واحد کارگاهی کوچک طراحی شده که ۲۷ کارگاه تکمیل و ۵۸ نیمه تمام است.

در ادامه مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان زنجان خاطرنشان کرد: تلاش برای دسترسی تمام کودکان به برنامه‌های این اداره از مهمترین اولویت‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان است.

تقی صالحی با اشاره به اولویت این مجموعه برای تربیت کودکان و نوجوانان متعهد به ارزش‌های فرهنگی و هنری ادامه داد: طرح کانون مدرسه یکی از طرح های اجرا شده است که در آن دانش آموزان به کانون و مربیان به مدارس می روند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز