خبرگزاری کار ایران

در هشت ماه نخست امسال محقق شد؛

تولید میانگین روزانه 144 میلیون متر مکعب گاز در شرکت نفت و گاز زاگرس جنوبی

asdasd
کد خبر : ۵۹۸۵۴۷

مدیر عامل شرکت نفت مناطق مرکزی ایران از تولید میانگین روزانه 193 میلیون متر مکعب گاز طی ماههای آذر ، دی و بهمن خبر داد.

به گزارش ایلنا، رامین حاتمی مدیر عامل شرکت نفت مناطق مرکزی ایران در جلسه پیش بینی بهره دهی چاههای شرکت نفت مناطق مرکزی ایران نیمه اول سال 1397 که با حضور مدیران ، روسا و کارشناسان ستادی و شرکت بهره برداری نفت و گاز زاگرس جنوبی برگزار شد، در رابطه با میانگین تولید روزانه نفت از میدانهای سروستان و سعادت آباد اظهار داشت : میانگین تولید روزانه نفت از میدانهای سروستان و سعادت آباد در مدت 11 ماه امسال پنج هزار و 710 بشکه بوده است.

حاتمی درباره میانگین توان تولید گاز و نفت شرکت بهره برداری نفت و گاز زاگرس جنوبی طی سال 1397 افزود : میانگین توان تولید گاز این شرکت طی دو دوره هشت ماه اول سال و چهار ماه پایانی سال 1397 به ترتیب 170  و 191 میلیون متر مکعب خواهد بود. همچنین در این دوره پیش بینی میانگین تولید نفت  معادل 1/6 و هفت هزار بشکه در روز است.

گفتنی است، میزان گاز درجای شرکت بهره برداری نفت و گاز زاگرس جنوبی سه هزار و 377 میلیارد متر مکعب تا پایان بهمن 1396 بوده که از این میزان دو هزار و 749 میلیارد متر مکعب قابل استحصال است و تاکنون یک هزار و 377 میلیارد متر مکعب برداشت شده است. همچنین میزان ذخایر نفت در جای این شرکت 425 میلیون بشکه است که 12 میلیون بشکه آن برداشت شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز