خبرگزاری کار ایران

برنامه‌های بخش خارجی نمایشگاه کتاب تهران در گفت‌وگو با داود موسایی:

هنوز نمی‌دانیم در چه وضعیتی هستیم

asdasd
کد خبر : ۵۹۸۳۰۱

مدیر کمیته ناشران خارجی نمایشگاه کتاب تهران می‌گوید: نمایشگاه امسال مجدد به مصلی بازگشته و ما هنوز نمی‌دانیم در چه وضعیتی هستیم. با این تفاسیر آنچه مسلم است این است که تمام تلاشمان را می‌کنیم تا ناشران خارجی در فضای مسقف مصلی جانمایی شوند.

داود موسایی (مدیر کمیته ناشران خارجی نمایشگاه کتاب تهران) در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، درباره آخرین تصمیم‌گیری برای محل جانمایی ناشران خارجی گفت: آنچه مسلم است و طبق صحبتی که از سال گذشته با دکتر صالحی داشته‌ام، قرار شده بود اگر نمایشگاه در شهرآفتاب برگزار می‌شود با تدابیری مثلا کاهش تعداد ناشران حاضر در نمایشگاه نه فقط ناشران خارجی که تمام ناشران شرکت‌کننده در فضای مسقف جانمایی شوند.

موسایی ادامه داد: اساسا برگزاری نمایشگاه در فضای موقت نه امنیت درستی دارد و نه چهره زیبایی، مخصوصا درمورد ناشران خارجی که بارها تاکید کرده‌ام حضورشان بازتاب بین‌المللی دارد و جانمایی آنها در فضای موقت اصلا صورت خوشی ندارد. دکتر صالحی هم این مسئله را پذیرفتند. منتها نمایشگاه امسال مجدد به مصلی بازگشته و ما هنوز نمی‌دانیم در چه وضعیتی هستیم. با این تفاسیر آنچه مسلم است این است که تمام تلاشمان را می‌کنیم تا ناشران خارجی در فضای مسقف مصلی جانمایی شوند و قاعدتا باید این اتفاق بیفتد.

او در پایان درباره زمان آغاز ثبت‌نام از ناشران خارجی نیز گفت: هنوز برنامه‌ریزی به من اعلام نشده و خیلی از موارد ازجمله ثبت‌نام در دبیرخانه در حال تصمیم‌گیری است. باتوجه به زمانی که از دست داده‌ایم، امیدوارم در همین یکی دو روز زمان نهایی ثبت‌نام ناشران خارجی اعلام شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز