خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی بوشهر خبرداد:

دستگیری دزدان 2.5 میلیارد ریال طلا در خورموج بوشهر

asdasd
کد خبر : ۵۸۲۸۹۳

فرمانده انتظامی استان بوشهر از دستگیری دزدان 2.5 میلیارد ریالی طلا در خورموج این شهرستان خبرداد.

به گزارش ایلنا، سردار خلیل واعظی روز سه شنبه در جمع خبرنگاران افزود: آذرماه سال جاری متصدی مغازه طلافروشی در شهر جم استان بوشهر از سرقت حدود 180میلیون ریال طلای مغازه‌اش توسط فردی که به ‌عنوان خریدار وارد مغازه شده بود، خبر داد.

وی اضافه کرد: ‌‌این سارق حرفه‌ای پس از ورود به مغازه به بهانه خرید کادو برای همسرش اعتماد فروشنده را جلب و طلاهای انتخاب شده را در فرصتی مناسب در لباس‌هایش پنهان کرده بود و سپس با گذاشتن کیف دستی خود در مغازه به بهانه آوردن کارت عابر بانک از داخل خودرو، از مغازه خارج و متواری می شود.
فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت: با بررسی میدانی و اقدامات فنی کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان جم هویت سارق و همدستش که ساکن یکی از استان‌های کشور بودند را شناسایی و  24ساعت پس از سرقت درحالی که در بازار طلا فروشان شهر خورموج استان بوشهر در حال پرسه زدن بودند توسط پلیس شناسایی و دستگیر شدند.

واعظی ادامه داد: با انجام تحقیقات تکمیلی مشخص شد این 2 سارق دارای 9 فقره سابقه کیفری هستند و تاکنون به سرقت از طلافروشی در شهرهای رشت، ارومیه، تبریز، مهاباد، مشهد، گناباد، زاهدان، ملایر، یاسوج، محلات، درود، دماوند، فارسان، شهرکرد، دامغان و جم به ارزش بیش از 2میلیارد و 500میلیون ریال اعتراف کردند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز