خبرگزاری کار ایران

برگزاری دوره آموزشی مناقصات و پیمان ها ویژه اعضای کمیسیون مناقصات و کمیته بازرگانی شهرک های صنعتی

asdasd
کد خبر : ۵۷۶۴۱۶

دوره آموزشی مناقصات و پیمان ها ویژه اعضای کمیسیون مناقصات و کمیته بازرگانی شرکت های شهرک های صنعتی استان های فارس، بوشهر و کهگیلویه و بویر احمد به میزبانی شرکت شهرک های صنعتی فارس در شیرازبرگزارشد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی شرکت شهرک های صنعتی فارس،در این دوره آموزشی دو روزه آخرین قوانین ومقررات در زمینه برگزاری مناقصات و مزایدات و نحوه برگزاری پیمان ها ارائه شد.

 تبیین مباحث متنوعی در زمینه پیمان قراردادها، قوانین موسسات عمومی و خصوصی،مراحل اجرای طرح و انجام عملیات پیمانکاری، مراحل و روش های واگذاری پروژه ها به پیمانکاران و... آشنایی  شرکت کنندگان با قانون مناقصات و شیوه برگزاری یک مناقصه در عمل از مهمترین مباحث ارائه شده در این دوره بود.

   همچنین شرکت کنندگان در این دوره با چالش ها و نقاط قوت و ضعف در قانون مناقصات،بررسی حقوق طرفین در قانون مناقصات،تقویت بینش علمی مهندسان ناظر در پروژه های عمرانی، استفاده صحیح از ظرفیت قانون مناقصات آشنا شدند.

  محدودیت های کاربردی  قانون مناقصات،اخذ مجوز های برگزاری مناقصات، انحصارات،بررسی ارزیابی ها، بررسی کمیسیون مناقصات و صلاحیت ها،بررسی شکلی مناقصات و طبقه بندی مناقصات،مناقصات محدود،مناقصات ترک تشریفات، مناقصات عام،بازگشایی ها،تضمین مناقصات،مدت اعتبار پیشنهادات،تبانی در مناقصات و طرفیت های استفاده از یامانه تدارکات الکترونیکی دولت از دیگر عناوین ارائه شده در این دوره بود.

در پایان این دوره که در سازمان مدیریت صنعتی جنوب برگزارشد به شرکت کنندگان گواهینامه آموزشی ارائه شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز