خبرگزاری کار ایران

امام جمعه ایذه در جمع ریش سفیدان و معتمدین شهر:

کسی که به دین اعتقاد داشته باشد سمت خودکشی نخواهد رفت

asdasd
کد خبر : ۵۵۵۹۰۰

نشست ریش سفیدان و معتمدین شهرستان ایذه با مسئولان این شهر برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از ایذه، در این نشست که با حضور معتمدین و شورای تامین ایذه در فرمانداری برگزار شد، محسن بیرانوند فرماندار ایذه که ریاست این نشست را برعهده داشت ابتدا حضور معتمدین و ریش سفیدان ایذه را خیر مقدم گفته، سپس فرا رسیدن اربعین حسینی را تسلیت گفت.

در این نشست چند نفر از بزرگان حاضر  به مشکلات شهرستان ایذه از جمله بیکاری و بی توجهی به مسائل اجتماعی، دقایقی ایراد سخن کردند.

حجت السلام و المسلمین سید کمال موسوی امام جمعه ایذه نیز  ابتدا ایام سوگواری اربعین حسینی را تسلیت گفت سپس از بیانات شیوا معتمدین ایذه تشکر و قدرانی کرد.

امام‌ جمعه ایذه در بخشی از سخنان خود اظهار کرد: هیچ کس نیست که دغدغه شهرش را نداشته باشد و در این نشست با صحبت هایی که شد مشخص گردید همه دغدغه شهرشان را دارند.

وی در ادامه خطاب به معتمدین افزود: شما بزرگان هر طایفه می توانید در بین مردم روشنفکری نماید تا از این آسیب اجتماعی به دور باشند.

سید کمال موسوی، ۳۰ عامل را علت خودکشی دانست و اظهار داشت: در رابطه با خودکشی بیش از ۳۰ عامل است که فقط یکی از آنان فقر است و در جمله دیگر باید اذعان کنم کسی که به دین اعتقاد دارد و خدا را پشتیبان خود قرار می دهد هیچگاه به سمت خودکشی نمی رود.

 

انتهای پیام/
فیروز بیگلری
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز