خبرگزاری کار ایران

با حضور مسوولان؛

مراسم تودیع و معارفه شهردار ایذه برگزار شد

کد خبر : ۵۵۲۸۵۴

طی مراسمی با حضور مسوولان محلی، ضمن تقدیر از زحمات انوشیران بهرامی شهردار سابق ایذه، غلامحسین اسدی بعنوان شهردار جدید این شهر منصوب شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از ایذه، مراسم تودیع و معارفه شهردار ایذه عصر امروز دوشنبه هشتم آبان با حضور مسئولین ارشد و روسای ادارات ایذه در فرمانداری این شهر برگزار شد.

انوشیروان بهرامی شهردار وقت ایذه ابتدا از مسئولین این شهرستان تشکر کرد و اظهار نمود: یک مدیر مسیری را که طی می کند خیلی مهم است و اعتقاد دارم مسیر مهمتر از هدف است‌.

بهرامی افزود: مسیر شهرداری یک مسیر سنگلاخی از لحاظ ساختارهای قانونی و اداری است و برای اینکه بخواهیم از این مسیر پر پیچ و خم به راحتی عبور کنیم باید با ادارات تعامل داشته باشیم و من این کار را سر لوحه خود قرار دادم که تعامل صادقانه ای داشته باشم.

در ادامه، داود اسماعیل پور رئیس شورا شهر ایذه ضمن قدرانی از زحمات انوشیروان بهرامی، برای غلامحسین اسدی زاده شهردار جدید این شهر آرزوی موفقیت کرد.

وی گفت: خیابان اصلی ایذه از سال ۱۳۶۶ تا کنون هیچگونه تعقیراتی نداشته و فقط میدان امام، میدان گاز و میدان هلال احمر را تبدیل به چهار راه کردند و چند چراغ راهنمایی و رانندگی نصب شد و دیگر هیچگونه تعقیراتی به خود ندیده است.

اسماعیل پور عنوان کرد: شورا شهر فقط مربوط به شهرداری نیست بلکه با توجه به اینکه از جنس مردم هستند متعلق به شهر می باشند و رابطی بین شهروندان و مسئولین هستند که باید خواسته های مردم را انتقال دهند.

داود اسماعیل پور در پایان در مورد آمار خودکشی ها به سخنرانی پرداخت و از مسئولین خواست تا با کمک و همفکری، خستگی را از تن شهر خارج کنند. چرا که خستگی باعث افسردگی خواهد شد و به همین دلیل افسردگی مهمترین عامل خودکشی می شود.

محسن بیرانوند فرماندار نیز ایذه ابتدا فرا رسیدن اربعین حسینی را تسلیت گفت، سپس اظهار کرد:  با انتخابات شورا، امور مردم در خدمات شهری به خود مردم سپرده شد که با توجه به عمر کوتاه ۲۰ ساله، شوراها هنوز به بلوغ کافی نرسیده اند.

وی افزود: نگاه های شوراهای  ادوار گذشته نگاه بخشی بود، شهرداری متولی خیلی از امورات شهر است که علاوه بر اینکه کارهای عمرانی و خدماتی شهروندان را انجام می دهد باید در جهت کارها و فعالیت های اقتصادی تلاش خود را انجام دهد.

نماینده عالی دولت در شهرستان ایذه در مورد مباحث اجتماعی در سطح این شهرستان، گفت: انجام کارهای فرهنگی جزء وظایف شورا می باشد و باید نسبت به این امور توجه داشته باشند، مشکلات اجتماعی و خدمات شهروندی جز لاینفک شوراست. اما تاکنون بیشتر توجهات به بخش عمرانی بوده است که امیدوارم نگاه فرا بخشی و همه جانبه نسبت به توسعه شهری داشته باشند.

فرماندار ایذه سپس از تلاش و خدمت بهرامی شهردار قبلی ایذه تشکر کرد و افزود: بهرامی در زمان پر التهابی سکان شهرداری را در دست گرفت و عملکرد نسبتا" رضایت بخشی را داشته است و مردم نسبت به این موضوع بهترین قاضی هستند‌.

بیرانوند سپس برای غلامحسین اسدی زاده شهردار جدید آرزوی موفقیت کرد و اظهار داشت:  اسدی زاده هم باید پرچم را گرفته و با قدرت بیشتری کار خود را ادامه دهد‌.

فرماندار ایذه در پایان افزود: در مجموع، ۱۶ میلیارد تومان اعتبار در زمان شهرداری بهرامی در کمیسیون ماده ۷۷ گرفته شد که در استان بی سابقه بود و امیدوارم شهردار جدید نیز ادامه اعتبارات را نیز بتواند برای توسعه عمرانی شهر جذب نمایند.

در ادامه، غلامحسین اسدی زاده شهردار جدید ایذه ایام سوگواری اربعین حسینی را تسلیت گفت سپس از اعضای شورا شهر که فرصت خدمت به ۱۲۰ هزار نفر شهرونده ایذه ای را به وی داده اند تشکر و قدرانی نمود.

اسدی زاده افزود: مسئولیت خدمتگزاریِ شهری را به دست گرفتم که مهد دلیران و فقیهان بزرگ بوده است. امیدوارم با استعانت از ذات اقدس الهی و با تکیه بر دوستی و تعامل با مردم و ادارات به تکلیف خود عمل نمایم.

غلامحسین اسدی زاده در پایان گفت: تعامل با شهروندان از ایده ها و افکار خلاقانه نخبگان محلی بهره جسته و در کمترین زمان ممکن بهترین تصمیمات را با مشورت اعضای شورا شهر و مجموعه شهرداری اتخاذ خواهم نمود.

 

 

انتهای پیام/
فیروز بیگلری
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز