خبرگزاری کار ایران

راه اندازی نمایشگاه های دائمی سنگ در 7 کشور خارجی

asdasd
کد خبر : ۵۵۵۷۵۲

معاون صنایع کوچک شرکت شهرکهای صنعتی تهران گفت:کنسرسیوم‌های صادراتی خوشه سنگ استان با حمایت شرکت شهرک های صنعتی تهران، موفق به راه اندازی 8 انبار و نمایشگاه دائمی در خارج از کشور شدند.

به گزارش ایلنا از  روابط عمومی شرکت شهرک های صنعتی تهران، "نسرین مصدق صدقی" با اشاره به دو کنسرسیوم صادراتی در خوشه صنعتی سنگ استان که از سال 1395 تا کنون شکل گرفته است اظهار داشت: با وجود بیش از یک هزار معدن و ۶ هزار کارخانه فرآوری سنگ در کشور، همچنان سهم ناچیزی از بازار جهانی سنگ در اختیار صنعت سنگ ایران قرار دارد که نیاز است بستر مناسبی برای معرفی محصولات سنگ کشور به بازارهای داخلی و خارجی ایجاد شود.

وی افزود: از اهداف ایجاد نمایشگاه دائمی سنگ می توان به هدایت فعالیت های بازاریابی و فروش ذینفعان به سمت بازارهای صادراتی، ایجاد یک مرکز اختصاصی بازرگانی و تجاری سنگ، کسب موقعیت ویژه در منطقه به همراه  برندسازی و افزایش اعتماد به محصولات ایرانی به ویژه سنگ و نیز افزایش حس مشارکت و هم افزایی ذینفعان اشاره کرد.

مصدق صدقی ادامه داد: این انبارها و نمایشگاه ها در کشورهای عمان، عراق، پاناما، چین، هند، آلمان و اسپانیا با هدف ارائه محصولات خوشه سنگ و سهولت امر انتخاب این محصولات برای مشتریان و به منظور توسعه بازارهای صادراتی صنعت راه اندازی شده است.

معاون صنایع کوچک شرکت شهرکهای صنعتی تهران با بیان اینکه در سال‌های گذشته به دلیل رکود بازار، کاهش فعالیت‌های عمرانی و ساخت‌وساز و مشکل خام‌فروشی و صادرات سنگ خام، این صنعت با دغدغه‌های جدی روبه‌رو شده است گفت : برای تحقق شعار "اقتصاد مقاومتی تولید و اشتغال" لازم است بسترهای لازم برای صادرات سنگ به کشورهای دیگر را با جدیت پیگیری کنیم چراکه تنها راه برون رفت صنعت سنگ ایران از رکود صادرات است و به هر میزان که صادرات افزایش پیدا کند تولید و اشتغال بیشتری ایجاد می‌شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز