خبرگزاری کار ایران

با حضور ۳۹ واحد صنعتی مرتبط؛

نمایشگاه صنعت ساختمان و صنایع وابسته در منطقه آزاد انزلی برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۵۳۱۷۰۱

نمایشگاه صنعت ساختمان و صنایع وابسته در سالن همایش‌ها و نمایشگاه‌های منطقه آزاد انزلی با حضور 39 واحد صنعتی مرتبط با صنعت ساختمان و پارک‌های علمی و فناوری برگزار شد .

به گزارش‌ایلنا از بندرانزلی، نمایشگاه صنعت ساختمان و صنایع وابسته در سالن همایش‌ها و نمایشگاه‌های منطقه آزاد انزلی با حضور 39 واحد صنعتی مرتبط با صنعت ساختمان و پارک‌های علمی و فناوری برگزار شد .

مدیرعامل شرکت شهرک‌های‌صنعتی استان گیلان  با بیان اهمیت برگزاری این نمایشگاه خاطرنشان کرد: برگزاری این نمایشگاه‌ها زمینه ساز افزایش تعاملات گسترده اقتصادی بین تولیدکنندگان، عرضه کنندگان و متقاضیان است و مهمترین هدف ما از حضور در این نمایشگاه ها توسعه کارآفرینی و کسب و کار، تشویق بنگاه های کوچک اقتصادی و تولیدی است.

وی ابراز امیدواری‌کرد: این نمایشگاه که با حضور سرمایه‌گذاران مطرح و بازرگانان فعال استان همراهی می‌شود، موجبات رشد و تعالی بیشتر در صنایع کوچک و متوسط بیش از گذشته فراهم شد.

رئیس هیئت مدیره شرکت شهرک های صنعتی گیلان گفت : در این نمایشگاه که 39 واحد صنعتی مرتبط با صنعت ساختمان و پارک های علمی و فناوری حضور داشتند، تعدادی از واحد های صنعتی مستقر در شهرکها و نواحی صنعتی نیز شرکت نمودند.

وی در ادامه بیان داشت : حضور در منطقه آزاد لزوم ایجاد زیرساخت های متنوع و متعدد در منطقه از جذابیت های حضور در این نمایشگاه به شمار می آمد.

شهیدی در پایان گفت : شرکت شهرک‌های صنعتی گیلان نیز با اعلام ظرفیت های زیرساختی و حمایتی و شرکت در نمایشگاه نسبت به معرفی و جذب سرمایه گذاری داخل استان اقدام کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز