خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی مازندران خبرداد:

آموزش بیش از 9 هزار نفر در صنایع کوچک و متوسط مازندران

asdasd
کد خبر : ۵۲۳۲۱۳

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی مازندران گفت: نوآوری در صنعت، می تواند با ایجاد ورود روش های جدید به تولید نمود پیدا کند و واحدهای کوچک و متوسط باید از ظرفیت دانش بنیان استفاده کنند.

به گزارش ایلنا از ساری ، سید مصطفی موسوی در جلسه با صنعتگران و تولیدکنندگان استان که در سالن جلسات شرکت که به مناسبت 21 مرداد روز حمایت از صنایع کوچک برگزار شد، ضمن تبریک این روز، به تمام فعالان بخش صنعت اظهار داشت: در سالی که به نام اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال نامگذاری شده، واحدهای کوچک و متوسط می توانند نقش مهم و غیر قابل انکار داشته باشند.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی مازندران با اشاره به مزیت های صنایع کوچک بیان داشت: صنایع کوچک و متوسط، می توانند به توزیع عادلانه درآمد و ثروت در جامعه و همچنین ارتقاء سطح بهره وری کیفیت و قدرت رقابتی کمک کنند.

موسوی تصریح کرد: صنایع تولیدی کوچک و متوسط، از یک سو تأمین کننده اصلی اشتغال، تحول و نوآوری و از سوی دیگر، این صنایع با صادرات قابل توجه خود، نقش مهمی در توسعه اقتصادی ایفا می کنند.

وی با اشاره به اقدامات دولت تدبیر و امید در مباحث زیرساخت شهرک ها و نواحی صنعتی خاطرنشان کرد: هم اکنون 14 شهرک صنعتی به آشیانه آتش نشانی و 10 شهرک نیز به ماشین اطفاء حریق مجهز شده اند.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی مازندران افزود: در 4 سال گذشته 364 قرارداد با سرمایه گذاران جدید، در شهرک ها و نواحی صنعتی منعقد شده است.

موسوی ادامه داد: آموزش، یکی از حلقه های مفقوده بخش صنعت بوده که با تدابیر سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران، این شرکت توانسته است برای 9857 نفر از مدیران واحدهای تولیدی، جلسات و کارگاه های آموزشی برگزار کند.

وی تأکید کرد: استفاده و آشنایی با آموزش، می تواند در جلوگیری از هزینه های سنگین در بخش تولید، کمک کند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز