خبرگزاری کار ایران

درنشست مشترک مدیران فناوری اطلاعات و روابط عمومی دستگاه های خدمت رسان مطرح شد

توانمندیهای صنعت ICT را در مازندران بالاتر از متوسط کشوری است

asdasd
کد خبر : ۳۴۵۸۳۸

جلسه مشترکی با حضور اعزی معاون اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات ، رمدانی رئیس سازمان نظام صنفی رایانه ای استان و مدیران فناوری اطلاعات و روابط عمومی های دستگاههای اجرایی برگزار گردید.

به گزارش ایلنا، جلسه مشترکی با حضور اعزی معاون اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات ، رمدانی رئیس سازمان نظام صنفی رایانه ای استان و مدیران فناوری اطلاعات و روابط عمومی های دستگاههای اجرایی در سالن اجتماعات مرکز اصناف استان برگزار گردید.

 اعزی ضمن تبریک فرا رسیدن سی و هفتمین سالگرد شکوهمند انقلاب اسلامی،  ایام ا... دهه فجر را طلیعه ی آزادی ملت و محو استبداد و واپس راندن استعمار عنوان کرد.

وی با اشاره به اینکه در راستای مصوبه صورتجلسه کارگروه توسعه دولت الکترونیک و تاکید استاندارمازندران مبنی بر حضور فعال دستگاههای دولتی خدمت رسان در جشنواره فناوری اطلاعات که در سال 95 برگزار خواهد شد،  را از اهداف مهم این نشست عنوان کرد و افزود: لازم است تمهیدات مناسب در خصوص اجرا شدن و تحقق اهداف این کارگروه اتخاذ شود.
 
معاون اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات حضور دستگاههای اجرایی خدمت رسان در این جشنواره را از نقاط قوت آن دستگاه عنوان نمود و اشاره کرد نمایش آخرین دستاوردهای هر دستگاه در حوزه خدمات الکترونیک، علاوه بر آگاهی سازی و افزایش  آشنایی مردم با خدمات قابل ارائه در بستر فضای مجازی، سبب  مراجعه حداقلی هم استانی های عزیز به آن دستگاه و  تسریع امور خواهد شد.
 
در ادامه عباس رمدانی با بیان اینکه تاکنون هفت جشنواره با حضور بخش خصوصی فعال در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات برگزار گردید، این جشنواره را نخستین جشنواره ای عنوان نمود که علاوه بر بخش خصوصی، دستگاههای دولتی هم حضور خواهند داشت.
 
 وی از این جشنواره به عنوان نقطه عطفی در جهت رشد و بالندگی حوزه ICT  یاد کرد و گفت: امیدواریم با حضور حداکثری دستگاهها،  شاهد همکاری و تعامل هر چه بیشتر بخش دولتی  و بخش خصوصی فعال در این خصوص باشیم.

رئیس سازمان نظام صنفی رایانه ای مازندران توانمندیهای صنعت ICT را در استان بالاتر از متوسط کشوری عنوان کرد و افزود: با بهره گیری از ظرفیتهای موجود استان در این حوزه می توان علاوه بر کاهش هزینه ها سبب رشد فعالان بومی این صنعت را در استان فراهم کرد

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز