خبرگزاری کار ایران

معاون فرمانداری ویژه آمل:

وجود نمایشگاه دائمی در آمل یک ضرورت بوده که اجرایی شده است

asdasd
کد خبر : ۲۳۸۱۵۴

شهرستان آمل در بحثتجارت، صنعت و تولید حرفهای خوبی برای گفتن دارد و وجود نمایشگاه دائمی این فرصت را در اختیار شهرستان قرار داده تا ظرفیت‌های بیشتری نمود پیدا کند.

جلسه کمیته نمایشگاه دائمی شهرستان آمل به ریاست سید جعفر رسولی معاون فرمانداری ویژه شهرستان و در دفتر کار ایشان تشکیل شد.

به گزارش ایلنا، به نقل از روابط عمومی فرمانداری ویژه شهرستان آمل، معاون فرمانداری ویژه آمل در جلسه کمیته نمایشگاه دائمی با بیان ضرورت وجود نمایشگاه دائمی در شهرستان آمل اظهار داشت: با توجه به اینکه شهرستان آمل قطب صنعت، تجارت و کشاورزی می‌باشد ایجاد نمایشگاه دائمی در آمل یک ضرورتی بوده که الحمدا… اجرایی شده و با استقبال اداره صنعت، تجارت و بازرگانی و همکاری ادارات شهرستان و با پیگیری شخص حسین‌زاده مدیر نمایشگاه این امر مهم تحقق یافته و این از افتخارات شهرستان آمل می باشد.

رسولی افزود: شهرستان آمل در بحثتجارت، صنعت و تولید حرفهای خوبی برای گفتن دارد و وجود نمایشگاه دائمی این فرصت را در اختیار شهرستان قرار داده تا ظرفیت‌های بیشتری نمود پیدا کند.

وی، ادامه داد: انتظارارتقای کیفی و کاربردی‌تر بودن نمایشگاه را داریم و در بحثبرنج، دام و طیور و تولیدات کشاورزی، تجارت، ادوات کشاورزی و تولیدات علمی و صنعتی و همچنین نمایشی از تولیدات نخبگان شهرستانی را نیز دراین نمایشگاه تخصصی انتظار داریم.

رسولی این نمایشگاه را یک فرصت برای آنهایی که می‌خواهند همیشه یرتر باشند دانست و افزود: خیلی از تولید کنندگان ما در منطقه و جهان در زمینه صنعت و تولید حرف برای گفتن دارند و قابل گسترش می باشند و نمایشگاه می‌تواند سکوی پرش برای این عزیزان باشد.

معاون فرماندار ویژه آمل با بیان اینکه انتظار مردم از نمایشگاه تخصصی یک انتظار ویژه می‌باشد گفت: نمایشگاه تخصصی می‌تواند در به روز کردن نگاه مردم به صنعت و تجارت شهرستان، استان و کشور نقش بسزایی داشته باشد. و این امکان را ایجاد ‌کند که مردم صنایع و تولیداتی که به دست توانمند متخصصان و با دانش ایرانی تولید می‌شود را یکجا ببینند.

وی با بیان اینکه نمایشگاه فرصت آشنایی با توانمندی اقتصادی کشور را فراهم می‌کند تصریح داشت: خیلی از مدیران ما تولیدات شهرستان را نمی‌شناسند این در حالی است که در بعضی از صنایع منحصر به فرد هستند. و همه می‌توانیم توانمندیها و توان متخصصان و جوانان ایران اسلامی را شاهد یاشیم.

معاون فرمانداری ویژه آمل با بیان اینکه جامعه صنعتی ما می‌توانند از این ظرفیت مهیا شده برای معرفی کالاهای خود استفاده نمایند گفت: تولید‌کنندگان می‌توانند کالاهای خود را در معرض دید بهره‌برداران، متخصصان و عموم مردم قرار دهند تا از این ظرفیت برای معرفی کالاهای خود و همچنین تعامل با سایر تولید‌کنندگان استفاده شود.

در ادامه این جلسه محمد حسین ‌زاده مدیر نمایشگاه دائمی شهرستان ضمن تشکر از همراهی همه مسئولین شهرستان گفت: هدف ما در مرحله اول نو‌آوری و خلاقیت است که در برنامه‌های آتی خود بیشتر به آن توجه خواهیم داشت.

وی افزود: آمل تنها شهری است که برای نمایشگاه بهاره و پاییزه استقبال گسترده می‌شود و ظرفیت به طور کامل پر می‌گردد. گرچه قصد داریم برای سال ۹۴ با حمایت اتحادیه‌ها، اصناف و صنایع شهرستان برنامه‌ریزی مدون‌ و بهتری داشته باشیم.

مدیر نمایشگاه دائمی شهرستان آمل اظهار داشت: برای اولین بار، با ورود بازدیدکنندگان به محل نمایشگاه کلیه اطلاعات نمایشگاه به صورت بلوتوثبه گوشی‌ها ارسال می‌شود و طراحی برنامه برای بازدید آنلاین از طریق فضای مجازی نیز مراحل پایانی خود را می‌گذراند و از این پس افراد می‌توانند در محل کار و یا منزل خود از این نمایشگاه بازدید داشته باشند.

قابل ذکر می‌باشد نمایشگاه تخصصی نهاده‌ها و ادوات کشاورزی، گل و گیاه و باغداری در تاریخ ۱۵ دیماه افتتاح که به مدت ۵ روز ادامه دارد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز