خبرگزاری کار ایران

جزئیات بیشتر ایلنا از تعرض مربی اسکیت به کودکان یزدی

فروش مواد انرژی زا و کلاهبرداری تنها اتهام مربی قلابی /موضوع تعرض ثابت نشد‌ه‌است

asdasd
کد خبر : ۵۵۳۱۶۳

یک عضو هیات اسکیت یزد گفت: هنوز موضوع تعرض به کودکان اسکیت باز یزدی از سوی مربی آنها ثابت نشده‌است.

یک عضو هیات اسکیت یزد که نخواست نامش فاش شود در گفت و گو با خبرنگار  ایلنا گفت: چندی پیش خبری در  سایت هاو برخی از رسانها درباره تعرض  یک مربی اسکیت باز به عده‌ای کودک در شهرستان یزد منتشر شد  که تاکنون  این امر از سوی نهادهای مسئول ثابت نشد‌ه است و تا آنجا که من اطلاع دارم آزار واذیتی  از سوی این مربی قلابی به کودکان این شهرستان رخ نداده است.

وی در ادامه با اشاره به اینکه اما شکایت از این فرد در جریان  است و رسیدگی به این موضوع در حال بررسی است ، افزود: این فرد  در سال 90 در یک دوره مربیگری شرکت کرد اما به دلیل نقص مدارک هرگز مجوز فعالیت در این باشگاه برایش از سوی اداره کل ورزش و جوانان یزد و یا هیئت ورزش اسکیت استان صادر نشد. در نتیجه فضای رسمی نیز در اختیارش قرار نگرفت.

به گفته این منبع آگاه  این مربی قلابی که 25سال سن دارد در نهایت و بدون مجوز قانونی اقدام به آموزش اسکیت به کودکان زیر  8سال در  پارکی خارج از شهر کرد و در کنار آن اقدام به فروش  مواد انرژی‌زا و دریافت پول از خانود های این کودکان می کرد.

این عضو هیئت اسکیت یزد  با تاکید براینکه تا کنون در هیچ‌کجا  تعرض جنسی از سوی فرد خاطی به این کودکان  ثابت نشده،افزود : تنها دلیل بازخواست و بازداشت موقت  این جوان،فروش مواد انرژی‌زا  به صورت غیر قانونی و کلاهبرداری از خانواد‌ه‌های این کودکان است.از طرف دیگر تمامی کلاس‌ها در فضای باز و با حضور خانواده‌های این کودکان برگزار شده که بر این اساس مسئله تعرض خودبه خود منتفی است.

وی تصریح کرد: فرد خاطی پس از شکایت خانواده‌ها  توسط پلیس دستگیر شده ودر حال حاضر رسیدگی به پرونده وی در دستگاه قضایی استان در حال رسیدگی است.

وی در پایان ضمن هشدار به خانواده‌ها از آنان خواست پیش از ثبت نام فرزندانشان در کلاس‌های ورزشی و تفریحی حتما از محل و نحوه ثبت‌نام در این کلاس‌ها اطمینان حاصل کنند و پس از  پرس و جو ازم راکز معتبر  اقدام به این کار کرده و به هر فردی اعتماد نکنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز