خبرگزاری کار ایران

استاندار کردستان:

کردستان به جهشی برای اشتغال جوانان نیازمند است

asdasd
کد خبر : ۵۵۱۱۲۷

استاندار کردستان با اشاره به نقش حمایت کنندگی بانکها از تولیدکنندگان برای سرمایه گذاری و فعالیت در استان تاکید کرد: کردستان به پیشرفت و جهش در راستای ایجاد اشتغال برای جوانان نیازمند است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، بهمن مرادنیا روز چهارشنبه در جلسه کارگروه رفع موانع تولید در سنندج، افزود: با وجود اینکه مشکل بیکاری و تولید اشتغال می بایست مهم‌ترین دغدغه مسئولان به شمار رود اما شاهد هستیم که طرح این مباحث در حد شعار باقی مانده و عملا اقدام درخوری صورت نگرفته است.

وی بر عزم و اراده مجدانه مسئوان و بانک‌ها برای سهولت سرمایه‌گذاری و برون رفت از مشکلات فعلی تاکید کرد و گفت: ارقام ارائه شده در مقوله تولید و اشتغال رضایت بخش نیست و بایستی مدیران بانک ها با راهکارهای پیش رو نسبت به تغییر این وضعیت اقدام فوری کنند.

استاندار کردستان بهره بالای بانک‌ها برای تولید کنندگان را به صرفه ندانست و اظهار داشت: بخش زیادی از خروجی تولید کننده صرف پرداخت بهره‌های بالای بانک ها می شود و این امر ادامه کار را برای سرمایه گذار مشکل می کند.

مرادنیا خاطرنشان کرد: بانک ها با تسهیل گری و حمایت کردن از تولیدکنندگان راه را برای فعالیت و سرمایه گذاری آنها هموار کنند چراکه کردستان به پیشرفت و جهش در راستای ایجاد اشتغال برای جوانان نیازمند است.

وی همه مسئولان را به همفکری و همسویی برای رفع و بررسی مشکلات فراخواند و گفت: همه ما در برابر خداوند و مردم مسئول و مدیون هستیم و بایستی با نسبت به گره گشایی مشکلات اقدام کنیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز