خبرگزاری کار ایران

دبیر اجرایی خانه کارگر استان همدان:

اساسی ترین دغدغه تشکل های کارگری حمایت از سرمایه گذار و اشتغال است

اساسی ترین دغدغه همه از جمله تشکل های کارگری وکارفرمایی استان باید در راستای حمایت از سرمایه گذار وحمایت از اشتغال استان باشد.

به گزارش ایلنا از همدان، دبیر اجرایی خانه کارگر استان همدان امروز در نشست صمیمی اعضاء خانه کارگر به همراه دیگر تشکلات کارگری با سرپرست اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان همدان گفت: انتخاب جنابعالی را بعنوان مدیر در راس اداره اقتصادی استان را به فال نیک می گیریم و با آرزوی توفیق با تمام توان شما را حمایت خواهیم کرد.

 اصلانی اظهار داشت: 238 هزار کارگر بیمه شده فعال در استان وجود دارد.             

دبیر اجرایی خانه کارگر استان همدان با بیان اینکه امیدواریم از ظرفیت عظیم تشکل ها استفاده بشود، یادآورشد: تشکل ها باید با هم افزایی و تعامل در جهت بهبود مستمر امور کارگران قدم برداشته و بررسی مسایل و پیگیری و رفع مشکلات کارگران را سرلوحه کارهای خود قرار دهند.   

سرپرست اداره کل تعاون کارورفاه اجتماعی استان همدان در این نشست ضمن تقدیر و تشکر از زحمات عزیزان در خدمت رسانی به جامعه کار و تولید استان گفت:حتما از ظرفیت عظیم تشکل های کارگری و کارفرمایی استان به نحو احسن استفاده خواهد شد.
                                                                                                                                                                                                                                                                    سید احمد توصیفیان افزود:اساسی ترین دغدغه همه باید در راستای حمایت از اشتغال وسرمایه گذاری  باشد.

توصیفیان اضافه کرد:باید از ظرفیت شرکت های تعاونی (توزیعی-تولیدی وتامین نیازو....)در راستای ایجاد اشتغال استفاده بکنیم.

توصیفیان یاد آورشد: باید همه ما تلاش کنیم در راستای حفظ وصیانت از نیروی کار استان  ونیز در شناسنامه دار کردن واحدهای مشکل دار جهت حل مشکلات قدمهای اساسی برداریم. سرپرست اداره کل تعاون کارورفاه اجتماعی استان همدان استفاده از ظرفیت مجموعه های  فرهنگی و ورزشی در افزایش نشاط اجتماعی تاکید کرد.

دکتر توصیفیان با اشاره به آسیب های اجتماعی در واحدهای کارگری افزود: با آموزش های  لازم از اشاعه وگسترش آسیب ها ی اجتماعی در واحدهای کارگری را به کمترین سطح خود برسانیم که کمک ویاری همه را می طلبد. 

کد خبر : ۳۸۳۷۷۰