خبرگزاری کار ایران

عضو شورای اسلامی کار پلی اکریل:

تسهیلات بیست میلیاردی به پلی‌اکریل پرداخت شد/ وعده بازگشت به کار همه کارگران تا دی ماه

asdasd
کد خبر : ۵۵۰۸۹۶

علیرضا خرمی از پرداخت تسهیلات بیست میلیارد تومانی به پلی‌اکریل خبر داد و گفت بخش‌های مختلف به تدریج در حال راه‌اندازی هستند.

علیرضا خرمی (عضو شورای اسلامی کار شرکت پلی‌اکریل اصفهان) در گفتگو با خبرنگار ایلنا در ارتباط با آخرین وضعیت این واحد تولیدی گفت: اوایل هفته جاری، تسهیلات بیست میلیارد تومانی به کارخانه پرداخت شد؛ این اتفاق خوشایندی است که می‌تواند نقطه پایانی بر یک دوره طولانیِ بحران باشد.

به گفته خرمی در حال حاضر بخش DMT به طور کامل فعال شده و پلی‌استر نیز از هفته آینده با تمام ظرفیت فعالیت خواهد کرد؛ بخش اکریلیک نیز که سودآورترین بخش کارخانه است، قرار است تا دی ماه فعالیت خود را از سر بگیرد.

خرمی با بیان این که 50 درصد کارگرانی که به بیمه بیکاری معرفی شده بودند، به کارخانه بازگشته‌اند؛ افزود: بقیه کارگران نیز قرار است قبل از آغاز دی ماه، شروع به کار کنند.

این فعال صنفی ضمن قدردانی از نماینده مردم مبارکه در مجلس و همچنین بقیه مسئولانِ مربوطه گفت: امیدوارم با پرداخت تسهیلات، مواد اولیه‌ی کارخانه خریداری شود و این واحد نساجیِ قدیمی دوباره به روزهای اوج خود بازگردد.

شرکت پلی‌اکریل اصفهان از ابتدای سال جاری به دلیل بحرانِ نقدینگی و توقف خطوط تولید، به طور موقت تعطیل شد و نزدیک به دو هزار کارگر آن به بیمه بیکاری معرفی شدند؛ پیش از این، بیست میلیارد تومان تسهیلات به این واحد صنعتی پرداخت شده بود و در حال حاضر با پرداختِ بیست میلیارد تومان دیگر، امیدواریِ کارگران برای بازگشت به کار افزایش یافته است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز