خبرگزاری کار ایران

ادامه رایزنی‌ها جهت تامین مواد اولیه پلی اکریل/ کارگران منتظر بازگشت به کار در مهرماه هستند

asdasd
کد خبر : ۵۳۳۲۸۴

پیگیری ها برای تامین مواد اولیه و راه اندازی خطوط تولید در شرکت پلی اکریل اصفهان ادامه دارد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، شرکت پلی اکریل اصفهان که حدود شش ماه پیش به دلیل کمبود بودجه، خطوط تولید خود را تعطیل کرد، این روزها در تب و تاب بازگشایی است.

بیش از 1500 کارگر این واحد تولیدی که به بیمه بیکاری معرفی شده بودند، منتظرند که در کمتر از یک ماه دیگر به سر کار بازگرند.

در روزهای گذشته، پیرو دیدار اخیر نماینده مردم مبارکه با وزیر صنعت، معدن و تجارت در راستای حل مشکلات صنایع شهرستان از جمله شرکت پلی اکریل و دستور وزیر جهت رفع موانع فعالیت کامل این واحد صنعتی، جلسه ای با حضور زهرا سعیدی (نماینده مبارکه) و رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اصفهان برگزار شد. در این جلسه که بنا به درخواست نماینده مردم شهرستان مبارکه برگزار شد، درباره تأمین مواد اولیه از پالایشگاه های کشور جهت فعالیت شرکت پلی اکریل با ظرفیت کامل بحث و تصمیم گیری شد.

کارگران پلی اکریل پیش از این شاهد موانع بسیار در بازگشایی این واحد تولیدی بودند؛ حتی در روزهای گذشته مسئول هیات اجرایی دولت که در کارخانه جهت رفع موانع مستقر شده بود، به دلیل عدم همکاری نهادها و تخصیص نیافتنِ تسهیلات وعده داده شده استعفا داد. این کارگران امیدوارند این بار با یاری مسئولان، موانعِ پیش رو از سر راه برداشته شود و مهرماه چرخ تولید در پلی اکریل دوباره به گردش بیفتد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز