خبرگزاری کار ایران

مدیر کل راه و شهرسازی کردستان خبر داد:

۲ هزار واحد مسکن مهر در کردستان افتتاح شد

asdasd
کد خبر : ۵۳۲۱۰۲

مدیرکل راه و شهرسازی کردستان گفت: امروز با حضور قائم‌مقام وزیر راه و شهرسازی، 2 هزار واحد مسکن مهر در استان افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.

به گزارش‌ایلنا، شهرام ملکی در حاشیه سفر قائم‌مقام وزیر راه و شهرسازی به استان کردستان در جمع خبرنگاران با اشاره به افتتاح دو هزار واحد مسکن مهر در کردستان، اظهار داشت: برای ساخت این تعداد واحد مسکونی، اعتباری بالغ بر 109 میلیارد و 450 میلیون تومان هزینه شده است.

وی یادآوری کرد: تعداد کل واحدهای مصوب مسکن مهر در استان کردستان38 هزار و 656 واحد است که تا امروز 30 هزار و 232 واحد آن به بهره‌برداری رسیده است.

به گفته مدیرکل راه و شهرسازی کردستان، بیش از 30 درصد واحدهای به بهره‌برداری رسیده مسکن مهر، در دولت تدبیر و امید به متقاضیان واگذار شده است.

 ملکی خاطرنشان کرد: تعداد کل واحدهای مسکن مهر مصوب شهرهای زیر 25 هزار نفر جمعیت در استان کردستان هم، 4 هزار و 435 واحد است که2 هزار و344 واحد آن در دولت یازدهم به بهره‌برداری رسیده است.

وی در پایان گفت: تعداد کل واحدهای مسکن مهر شهرهای بالای 25 هزار خانوار، 34 هزار و 221 واحد است که در دولت یازدهم و 9 هزار و 208 واحد آن به بهره‌برداری رسیده است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز