خبرگزاری کار ایران

نجفی ، شهردار تبریز:

شورای پنجم، بسترساز توسعه و آبادانی تبریز است

asdasd
کد خبر : ۵۲۵۱۹۶

برخورداری از شاخص‌های تجربه، تعهد و تخصص، شورای پنجم تبریز را به مجموعه‌ای توانمند تبدیل کرده‌است.

به گزارش ایلنا شهردار تبریز با بیان این مطلب و با اشاره به این‌که شورا، هویت و خاستگاه اصلی شهرداری است گفت: شوراها  مردم‌سالاری دینی را در ابعاد محلی، پایه‌ریزی کرده‌ و در طول چهار دوره گذشته، به طور مرتب در حال تکامل بوده‌اند.

صادق نجفی  با تاکید بر این‌که نتیجه رای شهروندان، مورد احترام و اعتماد همگان است، افزود: خوشبختانه این نتیجه، افراد دلسوز، مخلص و کارکشته را به شورای پنجم معرفی کرده و  بستر مناسبی برای توسعه و آبادانی شهر فراهم ساخته‌است.

 به گفته نجفی  مرور اجمالی در نتایج انتخابات اخیر نشان می‌دهد شورای جدید، گلچینی است از جانبازان سرافراز دفاع‌مقدس، اساتید دانشگاه، مدیران ارشد استان در دروه‌های پیشین، متخصصان شهری و چهره‌های شاخص اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی که با رای مردم، سکان شورای شهر را به زودی عهده‌دار خواهند شد.

شهردار تبریز در ادامه به پایگاه خبری شهریار نیوز  گفت : سایر اعضا نیز از تجربه عضویت در ادوار شورا و مجلس شورای اسلامی، فعالیت در مجامع دانشگاهی و رسانه‌ای و سوابق مدیریت‌های مهم برخوردارند که این امر، نوید شورایی متخصص و تاثیرگذار را برای سال‌های آتی شهر می‌دهد.

نجفی خاطرنشان کرد: ممکن است برای برخی‌، بیان محسنات شورای پنجم از طرف بنده، معنی و مفهوم دیگری داشته باشد؛ با این قبیل کم‌لطفی‌ها کاری نداریم و معتقدیم در خصوص شورای پنجم، باید واقعیت‌های ارزشمند منتخبان را ذکر کرد.

وی در آخر گفت: معتقدم ظرفیت‌ها و امتیازات شورای پنجم در صورتی که بتواند بدون دغدغه‌های سیاسی، در مسیر برنامه‌های شهر متمرکز شود، بیش از آن‌چه که تصور می کنیم، مثمرثمر و نویدبخش خواهد بود.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز