خبرگزاری کار ایران

با شرکت ۸۰ واحد تولیدی و بازرگانی؛

نمایشگاه تخصصی مبلمان شهری، حمل‌ونقل عمومی، گل و گیاه در گیلان گشایش یافت

asdasd
کد خبر : ۵۲۴۲۷۰

ششمین نمایشگاه تخصصی مبلمان و خدمات شهری، حمل و نقل عمومی و ماشین آلات راهسازی همزمان با نمایشگاه تخصصی گل، گیاه و فضای سبز با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری گیلان گشایش یافت.

به گزارش ایلنا از رشت، با حضور محمدحسین اصغریان در نمایشگاه بین‌المللی استان گیلان ششمین نمایشگاه تخصصی مبلمان و خدمات شهری، حمل و نقل عمومی و ماشین آلات راهسازی همزمان با نمایشگاه تخصصی گل، گیاه و فضای سبز گشایش و آغاز به کار کرد.

این نمایشگاه با حضور 80 واحد تولیدی و بازرگانی از استان‌های گیلان،تهران،مازندران، البرز، مرکزی، خراسان رضوی، آذربایجان شرقی، همدان، یزد، خوزستان و اصفهان برگزار شده است.

در این نمایشگاه که از 24 لغایت 27 مرداد دایر است محصولاتی از قبیل مبلمان شهری، تجهیزات ترافیکی، ماشین های خدماتی، امدادی و راهسازی و همچنین گل و گیاه و مشاوره طراحی فضای سبز عرضه شده است.

نمایشگاه تخصصی مبلمان‌شهری، حمل و نقل عمومی، گل و گیاه تا بیست‌وهفتم مرداد ماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی گیلان واقع در جاده رشت به تهران از ساعات 16 الی 22 برای بازدید عموم مردم و علاقمندان برپاست .

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز