خبرگزاری کار ایران

معاون اوقافی، حقوقی و امور مجلس سازمان اوقاف و امور خیریه:

اطلاعات ۱۲ هزار موقوفه کشور به روز شد

asdasd
کد خبر : ۱۲۳۷۹۸

استان‌های خراسان رضوی با ۴ هزار و ۱۰ موقوفه، اصفهان با ۲ هزار ۴۹۸ موقوفه، خراسان جنوبی با ۱۷۰۲ موقوفه و یزد، تهران، مازندران، فارس و آذربایجان شرقی، از جمله استان‌های فعال در زمینه ورود اطلاعات بشمار می‌روند.

ایلنا: معاون اوقافی، حقوقی و امور مجلس سازمان اوقاف و امور خیریه از به روز شدن اطلاعات ۱۲ هزار موقوفه در کشور خبر داد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان اوقاف و امور خیریه، حجت الاسلام والمسلمین «محمد مهدی حاتمی» در نشست هم اندیشی معاونین، مدیران کل استان‌ها و مدیران ستاد سازمان اوقاف خاطر نشان کرد: در ابتدای این فرایند، اطلاعات موقوفات دارای درآمد بالا پس از تائید نهایی وارد سامانه اوقاف شد و پیشرفت‌های خوبی تاکنون در این راه حاصل شده است.

حاتمی بازنویسی و اسکن وقف نامه‌ها و به روز کردن اطلاعات موقوفات را از جمله اقدامات معاونت اوقافی عنوان کرد و افزود: در حوزه تکمیل اطلاعات، بالای ۹۰ درصد اطلاعات تکمیل شده و به روز شده است.

این مقام مسئول متذکر شد: در حوزه بررسی و تائید اطلاعات، در مجموع زحمات زیادی کشیده شد و نهایتا آمار پس از تائید به صورت کشوری ارائه شده است.

وی افزود: از مجموع ۲۲ هزار و ۸۷ مورد موقوفه که در سال گذشته درآمد زا بوده‌اند تاکنون اطلاعات مربوط به ۱۲ هزار و ۲۴ مورد وارد سامانه جامع اطلاعات اوقاف شده است.

وی با اشاره به این مطلب که در برخی از استان‌ها، اقدامات و عملکرد بهتر و در برخی دیگر ضعف و کاستی وجود داشته است، اضهار داشت: استان‌های خراسان رضوی با ۴ هزار و ۱۰ موقوفه، اصفهان با ۲ هزار ۴۹۸ موقوفه، خراسان جنوبی با ۱۷۰۲ موقوفه و یزد، تهران، مازندران، فارس و آذربایجان شرقی، از جمله استان‌های فعال در زمینه ورود اطلاعات بشمار می‌روند.

وی یادآور شد: اگر این روند ادامه پیدا کند، تا پایان امسال کار به روز کردن اطلاعات موقوفات کشور به فضل الهی به پایان خواهد رسید.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز