خبرگزاری کار ایران

مشارکت 104 درصدی مردم محمودآباد در حماسه 29 اردیبهشت

asdasd
کد خبر : ۴۹۲۲۴۷

فرماندار محمودآباد از مشارکت 104 درصدی مردم شهرستان محمودآباد در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره شورای اسلامی شهر و روستا خبر داد.

ایلنا: یحیی یوسف پور فرماندار شهرستان محمودآباد در گفتگو با خبرنگاران  ضمن قدردانی از مشارکت و حضور حماسی مردم فهیم و انقلابی شهرستان محمودآباد در انتخابات 29 اردیبهشت 96 گفت: مردم همیشه در صحنه و شریف شهرستان محمودآباد یک بار دیگر از این آزمون الهی پیروز و موفق بیرون آمده و برگ درخشانی از شعور و احساس تکلیف خود را در تاریخ این شهرستان به ثبت رساندند.

وی گفت: در انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شورای اسلامی شهر و روستا 72810 نفر در این شهرستان واجد شرایط رای دادن بودن ولی مجموع آدای ماخوذه از صندوق های رای از 130 شعبه اخذ رای شهرستان 75299 نفر بود که نشان از درایت و پایبندی مردم شهرستان به آرمانهای امام و انقلاب بوده و حماسه ای با مشارکت 104 درصدی خود خلق کردند.

رئیس حوزه انتخابیه شهرستان محمودآباد همچنین مجموع تعرفه صادره در انتخابات شورای اسلامی شهر محمودآباد را 24070 تعرفه عنوان کرد و گفت: 3018 تعرفه رای سفید و باطله از صندوق های رای ماخوذ شد.

نماینده عالی دولت همچنین از انتخاب 130 نفر از مجموع 288 نامزد انتخابات در40 روستا بخش و شهر سرخ رود  . 145 نفر از مجموع 305 نامزد انتخابات در 45 روستای بخش مرکزی در پنجمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا خبر داد.

یحیی یوسف پور همچنین نتایج نهایی شمازش آراء ماخوذه دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در حوزه انتخابیه شهرستان محمودآباد را به شرح ذیل اعلام کرد :

1-  حسن روحانی 41185 رای

2-  سید ابراهیم رئیسی السادات 29803 رای

3-  سید مصطفی آقا میر سلیم 974 رای

4-  سید مصطفی هاشمی طباء 319 رای

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز