خبرگزاری کار ایران

فرماندار دهگلان مطرح کرد:

دهیاران روستاها شرایط را برای حضور حداکثری مردم فراهم کنند

asdasd
کد خبر : ۴۸۵۱۸۶

فرماندار شهرستان دهگلان با اشاره به اهمیت انتخابات گفت: با توجه به اهمیت انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا، دهیاران روستاها باید شرایط را برای برگزاری انتخابات سالم، بانشاط و حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رای را برای مردم آماده کنند.

به گزارش ایلنا، یحیی نظری با اشاره به برخی وظایف دهیاران و همچنین نقش آنان در آبادی و توسعه روستا، بیان داشت: دهیاران بایستی با برنامه ریزی و تلاش شبانه روزی در توسعه و آبادانی روستا قدم بردارند.

وی افزود: دهیاران و شوراهای اسلامی روستاها بایستی در مسیر نهادینه کردن فرهنگ رشد و توسعه، با اتحاد و همدلی  در روستاها تلاش کنند.

وی همچنین‌اظهار داشت: رفع مشکلات دهیاران و کاهش دغدغه‌های آنها باعث تلاش بیشتر این مجموعه و تسریع حرکت به سوی حل مشکلات روستایی خواهد شد.

نظری  به مدیریت بحران در سطح روستاها اشاره داشته و افزود: هر دهیار بعنوان مدیر بحران روستا تعیین شده است که ضمن داشتن آمادگی لازم در تامین تجهیزات و نیروی انسانی، باید در مواقع ضروری و بحرانی، مدیریت و برنامه ریزی لازم را داشته باشد.

فرماندار با اشاره به اهمیت انتخابات گفت: با توجه به اهمیت دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره شورای اسلامی شهر و روستا، دهیاران روستاها باید  شرایط را برای برگزاری انتخابات سالم، با نشاط و حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رای را  برای مردم آماده کنند.

وی در ادامه اظهار داشت: با توجه به اهمیت موضوع انتخابات در ایران اسلامی، دهیاران روستاها شرایط را برای برگزاری انتخاباتی سالم، با نشاط و حضور حداکثری مردم آماده کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز