خبرگزاری کار ایران

معاون استاندار کردستان مطرح کرد:

مردم با رأی دوباره به روحانی زمینه آرامش و توسعه بیشتر را فراهم خواهند کرد

asdasd
کد خبر : ۴۸۷۳۸۳

معاون استانداری کردستان در اولین گردهمایی صمیمی با دانشجویان‌حامی روحانی که در آمفی‌تئاتر کانون امام خمینی(ره)برگزارشد، گفت: برنامه‌ها و اقدامات این دولت درجهت آرامش‌ کشور و رفع تنش‌ها بوده و مردم با رأی دوباره به روحانی زمینه آرامش و توسعه بیشتر را فراهم خواهند کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، حسین فیروزی به شرکت مردم کردستان در انتخابات اشاره کرد و افزود:  انتخابات ریاست جمهوری 29 اردیبهشت با حضور حداکثری مردم برگزار خواهد شد.

وی انتخابات ریاست جمهوری را مهم دانست و اظهار داشت: رئیس‌جمهور به‌عنوان رئیس قوه‌ی مجریه دومین فرد کشور و یکی از مدیرانی است که مهم‌ترین مجموعه‌های کشور را اداره می‌کند و در اجرای قانون اساسی مسئولیت دارد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری کردستان با تأکید بر اینکه برنامه کاندیداها بررسی شود گفت: باید برنامه‌های کاندیداهای ریاست جمهوری واقع‌گرایانه و در جهت توسعه کشور باشد.

فیروزی به نقش تشکل‌های مردمی در انتخابات اشاره کرد و گفت : چون در کشور ما احزاب خاصی فعال نیستند تشکل‌های مردمی و تبلیغات جمعی نقش مهمی در سرنوشت انتخابات دارند.

وی با اشاره به نقش فعالین افزود: برای  بهتر شدن اوضاع سیاسی و امنیت جامعه باید با تلاش بیشتر، برنامه‌ها به افراد مختلف شناسانده شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری کردستان با تأکید بر اطلاع‌رسانی برنامه کاندیداها از طریق رسانه‌ها به مردم گفت: باید رسانه‌ها نقش اساسی در معرفی برنامه کاندیداها به مردم ایفا نمایند.

فیروزی بابیان اینکه 6 نفر کاندیدا در انتخابات ریاست جمهوری از چهره‌های شناخته‌شده برای مردم در منصب‌های مدیریتی مختلف هستند خاطرنشان کرد: بهترین راه انتخاب مرور کردن عملکردها توسط فعالین سیاسی و مدنی  و دادن اطلاعات به افکار عمومی است.

وی به‌نقد برنامه‌ها اشاره کرد و گفت: باید برنامه کاندیداها توسط کارشناسان و افراد سیاسی و صاحب‌نظر  و نخبگان مورد تجزیه‌وتحلیل قرار گیرد و اطلاع‌رسانی شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری کردستان به شعار پوپولیستی و عمل‌گرایانه بعضی از افراد کاندید شده اشاره کرد و افزود: این هزینه‌ها نمی‌تواند خرج آموزش عالی، امنیت ، بهداشت و سلامت و اشتغال افراد جامعه شود و زیرساخت‌های دیگر تخریب می‌شود و تورم به سطح بالای خود خواهد رسید.

فیروزی به رقیب هراسی بعضی از مطبوعات و رسانه‌ها اشاره کرد و افزود: نقد و بررسی برنامه‌ها و مقایسه آن‌ها ازنظر شاخص‌های علمی و عملی شدن و نگاه به رقبا، نه‌تنها رقیب هراسی نیست بلکه به‌عنوان تحلیل‌های حوزه سیاست موردتوجه قرار می‌گیرد.

وی آینده کشور را مهم دانست و بیان داشت: همه‌ اقدامات، برنامه‌ها و نقطه نظرات کاندیداها باید بررسی شود و مردم نیز از قابل‌اجرا شدن برنامه‌ها آگاه شوند.

فیروزی با تأکید بر موفقیت‌های دولت روحانی گفت: برنامه‌ها و اقدامات این دولت در جهت آرامش کشور و رفع تنش‌ها بوده است و مردم بارأی دوباره خود به روحانی زمینه آرامش و توسعه بیشتر را فراهم خواهند کرد.

وی افزود: از مهم‌ترین برنامه‌های  دولت روحانی کاهش تورم، اجرای برنامه تحول سلامت مشارکت زنان در تصمیم‌گیری و توسعه در حوزه فرهنگ بوده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز