خبرگزاری کار ایران

مدیر کل آموزش و پرورش کردستان مطرح کرد:

سلامت یکی از شاخص‌های توسعه یافتگی کشور است

asdasd
کد خبر : ۴۸۱۹۵۹

مدیرکل آموزش و پرورش استان کردستان در آیین اختتامیه جشنواره سفیران سلامت که امروز در آمفی تئاتر کانون امام خمینی(ره) برگزار شد، با بیان اهمیت سلامت گفت: سلامت یکی از شاخص های توسعه یافتگی کشور است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، رشید قربانی با اشاره به سیاست‌های وزارت آموزش و پرورش بیان داشت: یکی از 6 ساحت سند تحول بنیادین توجه به سلامت جسمی و روحی دانش آموزان است.

وی سلامت را از اهداف آموزش و پرورش دانست و افزود: دانش آموزان باید در این زمینه آگاهی لازم را برای آینده کسب کنند.

مدیرکل آموزش و پرورش کردستان با بیان اهمیت سلامت اظهار داشت: سلامت یکی از شاخص های توسعه یافتگی کشور است.

قربانی به نقش مربیان به عنوان سفیران سلامت در مدارس تأکید کرد و گفت: باید مربیان به عنوان سفیران سلامت در مدارس پیام دهنده و تاثیر گذار در امر سلامت باشند و با فرهنگ سازی مناسب، در این زمینه تأثیرگذار باشند.

وی با اشاره به دیدگاه عالمان دینی و صاحب نظر در خصوص سلامت خاطرنشان کرد: سلامت و امنیت اساس پیشرفت در هر جامعه است و علم باید در خدمت دین و معنویت و سلامت جسم و روان باشد .

وی  سلامت روان و نشاط روانی را مهم دانست و گفت: اگر سلامت روانی وجود داشته باشد، آرامش روانی در میان دانش آموزان بیشتر و باعث پیشرفت تحصیلی خواهد شد.

وی به تهدید آسیب های اجتماعی اشاره کرد و افزود: تهدید آسیب‌های اجتماعی میان نوجوانان و جوانان بیشتر است و باید در این زمینه بیشتر سرمایه‌گذاری شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز