خبرگزاری کار ایران

معاون پرورشی آموزش و پرورش کردستان خبر داد:

اجرای 76 برنامه ابلاغی شاخص فرهنگی تربیتی در حوزه پرورشی

asdasd
کد خبر : ۴۶۸۸۳۴

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان کردستان ، از اجرای 76 برنامه ابلاغی شاخص فرهنگی تربیتی در حوزه پرورشی خبر داد و گفت: زمینه اجرای همه برنامه ها فراهم شده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، حجت الله نریمانی امروز در نشست شورای آموزش و پرورش استان کردستان که در استانداری برگزار شد به ارائه گزارش تحقیقی در خصوص اهمیت نماز و ارتباط آن با آسیب های اجتماعی پرداخت و افزود: با وجود آسیب های اجتماعی، زمینه کار تربیتی و دینی در مدارس وجود دارد و باید دانش آموزان را مدیریت و هدایت کنیم.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان کردستان ابراز داشت: ایفای نقش الگویی معلمان و مربیان در نظم پذیری و شکل گیری مهارت اجتماعی دانش آموزان در نظام تعلیم و تربیت، بسیار موثر است .

وی از اجرای 76 برنامه ابلاغی شاخص فرهنگی تربیتی در حوزه پرورشی خبر داد و گفت: ملاک ارزیابی و انعکاس فعالیت های حوزه پرورشی را این شاخص ها عنوان کرد که خوشبختانه زمینه اجرای همه برنامه ها در استان فراهم شده است.

وی برگزاری مسابقات قرآن با شرکت 132 هزار دانش آموز استان، اجرای مسابقات فرهنگی و هنری با شرکت 160 هزار دانش آموز در 70 رشته فرهنگی، توانمندسازی نیروی انسانی و برگزاری 130 هزار نفر ساعت دوره آموزشی، اعزام 17 هزار دانش آموز به مناطق عملیاتی شمال غرب و جنوب کشور در قالب کاروان راهیان نور از اهم اقدامات آموزش و پرورش استان در حوزه پرورشی برشمرد.

نریمانی با اشاره به موفقیت های سال گذشته، کسب رتبه برتر استانی در اقامه نماز، کسب رتبه سوم کشوری انشای نماز، کسب 5 رتبه برتر جشنواره فیلم رشد، کسب سه رتبه سوم مسابقات فرهنگی هنری، کسب رتبه اول کشوری در رشته نمایش توسط منطقه سریش آباد و کسب 17 رتبه برتر پرسش مهر ریاست جمهوری را از مهم ترین این موفقیت ها برشمرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز