خبرگزاری کار ایران

سعید مازندرانی مطرح کرد:

هفته کار و کارگر فرصتی برای ارج نهادن به مقام تلاش‌گران عرصه اقتصاد

asdasd
کد خبر : ۴۸۲۵۸۰

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان هفته کار و کارگر را فرصتی مناسب برای ارج نهادن به جایگاه کار و مقام ارزشمند کارگران عنوان کرد.

به گزارش خبرگزارى ایلنا، سعید مازندرانی در دومین جلسه ستاد بزرگداشت هفته کار و کارگر با اشاره به پیش رو بودن هفته کاروکارگر گفت: هفته کار و کارگر فرصت مناسبی برای ارج نهادن به جایگاه کار و مقام ارزشمند کارگران به عنوان تلاشگران عرصه اقتصاد کشور است.

وی افزود: اهمیت دادن به کار و تولید و تکریم کارگر ایرانی به عنوان یک ارزش و یک وظیفه عمومی است و هفته کاروکارگر  زمانی برای یادآوری این ارزش‌هاست.

مازندرانی تاکید کرد: استفاده از تولیدات داخلی، حمایت از کارگر ایرانی است که برعهده همه آحاد جامعه است و ما نیز با گرامیداشت این ایام تلاش خواهیم کرد تا گوشه‌ای از زحمات آنان را قدردانی کنیم.

وی تصریح کرد: توجه به کارگران نباید منحصر به هفته کارگر باشد و همه دستگاه‌ها، تشکلات و سازمان‌ها برای حل مشکلات جامعه کارگری باید تلاش کنند.

مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی گلستان با اشاره به دو رویداد مهم سیاسی در کشور در اردیبهشت‌ماه، خاطرنشان کرد: مردم ما به بلوغ فکری رسیده‌اند و خودشان بهترین انتخاب را انجام خواهند داد و وظیفه ما فقط تلاش برای حضور گسترده مردم در انتخابات است.

وی افزود: حضور مردم بزرگترین گزینه روی میز ملت برابر بدخواهان و دشمنان این کشور و نظام است و باعث می‌شود تمام معادلات‌شان تغییر کند.

مازندرانی اضافه کرد: قشر کارگر نیز که همیشه در بحران‌ها و مشکلات کشور برای حفظ دستاوردهای انقلاب ایستادگی کرده، همراه سایر اقشار جامعه در انتخابات پیش رو حضور گسترده خواهد داشت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز