خبرگزاری کار ایران

بیشتر خودروهای بی ام دبلیو صفر واقعی نیستند

asdasd
کد خبر : ۴۳۹۰۹۴

بیشتر خودروهایی که موردی یا از طریق واسطه به ایران وارد می شوند کیلومتر آنها در عمان یا شارجه صفر شده است و صفر واقعی نیستند ضمن آنکه آپشن های آنها نیز مطابق با مدل نیست

به گزارش خبرنگار اقتصادی ایلنا، ظهر امروز در نشست خبری پرشیا خودرو (بی ام دبلیو) مدیران این مجموعه خبر از انتقال مرکز خدمات و امداد خودرو این مجموعه از جاده کرج به مرکز شهر دادند.

مدیر بخش امداد خودرو این مجموعه با اعلام این خبر افزود: در راستای تکریم به مشتریان و آسان تر شدن رفت و آمد افرادی که از این برند استفاده می کنند، تصمیم گرفتیم علاوه بر مکان قبلی مجموعه دیگری در مرکز شهر تاسیس کنیم.

نوید نیرنیا افزود: ما همچنان خدمات 24 ساعته خود را به مشتریان ارائه می کنیم و مرکز پاسخگویی 1885 را به خیابان طالقانی منتقل کردیم ضمن آنکه مشتریان می توانند برای سرویس و تعمیر خودرو ها با تماس با این شماره از طرح ترافیک رایگانی که ما در اختیارشان می گذاریم، استفاده کنند.

وی ادامه داد: سرویس خانگی نیز از جمله خدماتی است که ما به تازگی آنرا شروع کردیم و مشتریان می توانند فقط با یک تماس سرویس های دوره ای از جمله تعویض روغن و لنت را در محل کار یا سکونت خود دریافت کنند و نیازی به مراجعه نیست.

نیرنیا تصریح کرد:رسالت ما خدمات رسانی به تمام مالکین خودروهای بی ام دبلیو است و برای ما فرقی نمی کند که آیا این خودرو مستقیما از نمایندگی خریداری شده یا از بازار ما خود را متعهد به انجام  خدمات می دانیم.

مدیر بخش امداد پرشیا خودرو در مورد قطعات مصرفی این نمایندگی گفت:در زمان تحریم ها ما به سختی قطعات اورجینال را تهیه کرده و در اختیار مشتریان قرار دادیم و امروز هم که وضعیت بهتر شده این رویه را ادامه خواهیم  داد ضمن آنکه در حال طراحی اپلیکیشن موبایل اختصاصی برای این برند هستیم که در آن اطلاعات لازم و حتی زمان رسیدن امداد به مشتری اعلام خواهد شد.

وی تصریح کرد: اکنون زمان رسیدن امداد به مشتریان در تهران یک ساعت و بیست دقیقه است و با توجه به ترافیک تهران سعی داریم این زمان را به یک ساعت برسانیم ضمن آنکه 24 ساعته کارشناسان فنی ما مشاوره تلفنی به مالک خودرو خواهند داد.    

در ادامه این نشست مدیر بازریابی پرشیا خودرو گفت:بیشتر خودروهایی که موردی یا از طریق واسطه به ایران وارد می شوند کیلومتر آنها در عمان یا شارجه صفر شده است و صفر واقعی نیستند ضمن آنکه آپشن های آنها نیز مطابق با مدل نیست اما ما به دلیل حاشیه هایی که وجود دارد آنرا به مشتری اعلام نمی کنیم و فقط حاضر هستیم خودروهایی که مستقیما از طریق این نمایندگی وارد شده را تضمین کنیم

مزدا موسوی ادامه داد: تا سال 2013 و پیش از اعمال تحریم ها، نمایندگی رسمی فروش و خدمات پس از فروش این برند در کشور وجود داشت اما با تحریم ها این رابطه قطع شد.

موسوی با بیان اینکه برند بی.ام.دبلیو اکنون بازاری 500 هزار دستگاهی در آمریکا دارد، گفت: با توجه به اینکه بازار این برند در ایران حدود 2 هزار دستگاه در سال است.

به گفته وی، آنها ترجیح می دهند برای از دست ندادن بازار آمریکا ابتدا تکلیف خود را با دولت آمریکا مشخص کنند و سپس برای اعطای مجدد نمایندگی رسمی فروش و خدمات پس از فروش به ایران اقدام کنند.

وی گفت: مذاکرات با این شرکت خودروساز آلمانی برای دریافت نمایندگی رسمی فروش و خدمات پس از فروش ادامه دارد و اکنون فروش و خدمات پس از فروش این برند در ایران به صورت واسطه ای انجام می شود.

موسوی در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه آیا در این مذاکرات، مونتاژ و تولید خودروهای بی.ام.دبلیو نیز مطرح است؟ گفت: در این مذاکرات بحث تولید به عنوان یکی از استانداردهای مذاکره مطرح است اما ارتباط با ما این شرکت شامل چند مرحله است؛ ابتدا باید شرایط فروش و خدمات پس از فروش مهیا باشد و سپس موضوع مونتاژ و تولید با توجه به شاخص هایی همچون وجود بازار مطرح می شود.

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز