خبرگزاری کار ایران

حسن خیریانپور در جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید شهرستان آمل

برخورداری 709 واحد تولیدی از تسهیلات رونق تولید

asdasd
کد خبر : ۴۳۱۹۷۸

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری مازندران گفت که تاکنون حدود 298 میلیارد تومان تسهیلات رونق تولید به واحدهای تولیدی دارای اولویت استان پرداخت شده است.

به گزارش ایلنا از آمل حسن خیریانپور در جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید شهرستان آمل ، افزود : این میزان تسهیلات به 709 واحد تولیدی پرداخت شده است.

وی اضافه گفت : مازندران در این بخش و با همراهی مدیران بانک ها ، سازمان های صنعت، معدن و تجارت، جهاد کشاورزی، اتاق بازرگانی و خانه صنعت و معدن استان توانسته در ارزیابی هایی که تاکنون درسطح کشور انجام شده، رتبه نخست کشور را کسب کند.

معاون استاندار مازندران سهمیه استان در پرداخت تسهیلات رونق تولید را حدود 470 میلیارد تومان اعلام کرد و افزود : باید با جدیت بیشتری پیگیری برای پرداخت آن به مدیران واحدهای دارای اولویت انجام شود تا حداقل بتوان از مازاد اعتبارات کشوری در این بخش را هم جذب کرد.

وی همچنین گفت که اکنون پرونده پرداخت تسهیلات رونق تولید به 414 واحد تولیدی دیگر استان درمرحله عقد قرارداد در بانک های عامل استان قرار دارد که امیدواریم هرچه سریع تر پرداخت شود.

خیریانپور ، سهم آمل در پرداخت تسهیلات بسته رونق تولید را 53 فقره تاکنون اعلام کرد وگفت که این شهرستان در میان شهرستان های استان ، جایگاه نخست را کسب کرده است .

در این جلسه پرونده های تعدادی از واحدهای صنعتی و کشاورزی شهرستان آمل که متقاضی دریافت تسهیلات رونق تولید بودند، بررسی و دستورات لازم برای پرداخت هرچه سریعتر تسهیلات برای آنان صادر شد.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز