خبرگزاری کار ایران

سرپرست مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان قائم شهر خبر داد:

معرفی یک فروشنده سموم تاریخ گذشته به مراجع قضایی در شهرستان قائم شهر

asdasd
کد خبر : ۲۳۷۹۷۸

در این راستا صورتجلسه ای در خصوص وجود سموم تاریخ گذشته در یک فروشگاه تهیه و مسوول آن پس از تنظیم پرونده به مراجع قضایی معرفی شد.

سرپرست مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان قائم شهر از اجرای عملیات گشت مشترک کمیته پروفایل ایمنی شیمیایی و بهداشت کشاورزی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش ایلنا روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی مازندران، فرزین فرهادی طی گفتگویی با اشاره به مطلب فوق از اجرای عملیات گشت و بازدید اعضای کمیته پروفایل ایمنی شیمیایی و بهداشت کشاورزی شهرستان قائم شهر از واحدهای سورتینگ میوه و فروشندگی های سموم نباتی در این شهرستان خبر داد و افزود: اعضای این کمیته شامل جهاد کشاورزی، تعاون روستایی، دامپزشکی، بهداشت و درمان، صنعت، معدن و تجارت و محیط زیست می باشند که به صورت منظم و برنامه ریزی شده به بازرسی و بررسی مستمر از واحدهای فوق می پردازند.

وی، با اشاره به اینکه این مدیریت برای جلوگیری از هرگونه سوء استفاده ی احتمالی در توزیع سموم نباتی نظارت ویژه ای را به مراکز و عاملین فروش صورت می دهد افزود: در این راستا صورتجلسه ای در خصوص وجود سموم تاریخ گذشته در یک فروشگاه تهیه و مسوول آن پس از تنظیم پرونده به مراجع قضایی معرفی شد.

فرهادی، افزود: در بازدیدهای صورت گرفته، مواردی نظیر حضور مداوم کارشناس فنی، عدم فله فروشی، عدم عرضه سموم ممنوعه مثل سموم کلره، ثبت اسامی کشاورزان و سموم فروخته شده در دفاتر مخصوص، فروش سموم با ارائه نسخه گیاهپزشکی و.. مورد بررسی قرار می گیرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز