خبرگزاری کار ایران

به میزبانی بجنورد برپا شد؛

برگزاری سمینار آموزشی قانون کار و تامین ویژه شوراهای اسلامی کار در خراسان شمالی

asdasd
کد خبر : ۳۹۲۸۱۳

سمینار آموزشی قانون کار و تامین ویژه شوراهای اسلامی کار در خراسان شمالی در محل کمپ پتروشیمی بجنورد برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری ایلنا، محمد صباغیان رئیس کانون هماهنگی شورای اسلامی کار خراسان شمالی در این سمینار آموزشی با بیان این که مقوله آموزش سرلوحه فعالیت های این کانون است ،گفت: در همین راستا یک دوره آموزشی آشنایی با قوانین کار و تامین اجتماعی و تشریح مواد کاربردی قانون با مشارکت اداره کل تامین اجتماعی و مدیریت درمان خراسان شمالی برگزار شد.

وی با اعلام این که ترویج فرهنگ آموزش و آشنایی کارگر با قوانین مرتبط با کار و تولید اثرات مطلوبی بر روابط کار دارد، اظهار کرد: آشنایی کارگر با قوانین، اختلافات کارگر و کارفرما را به پایین‌ترین سطح می‌رساند و حجم بالایی از مشکلات امروزه جامعه کارگری در مراجع رسیدگی به اختلاف کاهش می‌یابد.

صباغیان تصریح کرد: اگر کارگر آشنا با قانون باشد در بستن قرارداد کار، موارد قانونی و حسن کار و شرایط پایان کار و بازنشستگی با چشم باز اقدام می‌کند که البته این امر فقط به نفع کارگر نیست بلکه کارفرما و سازمان های کارگری مثل تامین اجتماعی نیز بهره خواهند برد.

گفتنی است این سمینار با حضور مدیرکل تعاون، کار ورفاه اجتماعی استان، سرپرست اداره کل تامین اجتماعی استان و مدیریت درمان تامین اجتماعی استان و کلیه اعضای هیات مدیره شوراهای اسلامی کار استان به مدت یک روز در محل کمپ پتروشیمی بجنورد برگزار شد.

انتهای پیام/
برزگر
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز