خبرگزاری کار ایران

همایش معرفی تجهیزات هوشمند شبکه

asdasd
کد خبر : ۳۷۳۸۱۶

رئیس انجمن حمایت از مصرف کنندگان: حمایت از تولید داخلی امر مهمی است که باید ضمن توجه فراوان از ان حمایت شود.

به گزارش ایلنا،این همایش  با محوریت حمایت از تولید داخلی تجهیزات هوشمند رایانه ای، در سالن آمفی تئاتر هتل پارس اهواز با حضور مدیران و کارشناسان فناوری شرکت ها و واحد های صنعتی و اقتصادی استان خوزستان به میزبانی شرکت پردیس صنعت سیاره سبز و رایانه گستر فرزانگان اهواز برگزار شد.

 میرنقی مدیر بازاریابی این شرکت با تبریک ولادت حضرت علی اکبر(ع) و روز جوان گفت: با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری و نامگذاری امسال به اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل از برگزاری دوره های تخصصی استاندارد محصولات و افزایش خدمات پس از فروش در استان خوزستان خبرداد.

همچنین در این همایش آقای دیوید زنگ مدیر شرکت TOTO LINK کشور کره جنوبی نیز حضور داشت. وی در این همایش به معرفی محصولات و تکنولوژی ساخت آنها پرداخت و نوید ارائه خدمات بهتر و محصولات روز دنیا را به فعالان و کارشناسان حوزه فناوری استان خوزستان داد.

در پایان نیز  جاویدان رئیس انجمن حمایت از مصرف کنندگان استان خوزستان ضمن آرزوی موفقیت برای شرکت های پردیس صنعت سیاره سبز و رایانه گستر فرزانگان گفت: دریافت تندیس استاندارد کار دشواری است که موفقیت این دو شرکت در دریافت نشان استاندارد قابل تقدیر است. وی همچنین خطاب به فعالان حوزه فناوری گفت: حمایت از تولید داخلی امر مهمی است که باید ضمن توجه فراوان از ان حمایت شود.

در پایان این مراسم نیز به مناسبت روز جوان هدایایی به فعالان حوزه فناوری به قید عرقه اهدا شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز