خبرگزاری کار ایران

دبیر برگزاری چهارمین مسابقات ملی بازی سازی رایانه‌ای درگفت‌وگو با ایلنا

کمبود بودجه حضور خارجی‌ها را در مسابقات رایانه‌ای کاشان محروم کرد

دبیر برگزاری چهارمین دوره مسابقات ملی بازی سازی رایانه‌ای کاشان کمبود اعتبار را مهم‌ترین دلیل برگزارنشدن بین الملی این دورازمساقات علیرغم اعلام قبلی عنوان کرد.

«مرتضی رموزی» درحاشیه چهارمین دوره مسابقات ملی بازی سازی رایانه‌ای در گفتگو با خبرنگار ایلنا در کاشان با اعلام این مطلب. گفت: علیرغم مذاکراتی که با چندین تیم خارجی برای حضور فیزیکی دراین دور ازمسابقات داشتیم ولی متاسفانه به دلیل تامین نشدن بودجه لازم حضور آن‌ها در این دور از مسابقات دانشگاه آزاد اسلامی کاشان می‌سر نگردید.

رموزی نحوه انتخاب نفرات برتررا مهم‌ترین تفاوت این دور از مسابقات نسبت به دوره‌های قبل عنوان کرد و گفت: دراین دوره از مسابقات داوران شش الی هشت تا ازبهترین تیم‌های شرکت کننده را به عنوان برندگان نهایی درمراسم اختتامیه معرفی خواهند کرد.

دبیر برگزاری چهارمین دوره مسابقات ملی بازی سازی رایانه‌ای دانشگاه آزاداسلامی کاشان افزود: سال آینده حتی اگر مجددا با مشکل مالی برای حضور تیم‌های خارجی و بین المللی مواجه شویم به صورت غیرحضوری، آنلاین و اینترنتی درکنار تیم‌های حاضر برگزارخواهیم کرد.

وی با اشاره به اینکه تیم‌های گناباد و آبادان برای اولین بار در این دور ازمسابقات حضور پیدا کرده‌اند. گفت: دانشگاههای علم و صنعت، خوارزمی و تهران جنوب نسبت به سایر استانهای کشور حضور پررنگ تری در این دور از مسابقات دارند.

شایان ذکراست چهارمین دوره مسابقات ملی بازی‌سازی رایانه‌ای از صبح امروز آغاز و به مدت ۴۸ ساعت با حضور بیست و چهار تیم شرکت کننده از سراسر کشور در سالن غیاث الدین جمشید کاشانی دانشگاه آزاداسلامی کاشان درحال برگزاری است.

کد خبر : ۳۵۴۳۰۴