خبرگزاری کار ایران

شیخ‌محمدی:

شایعه سازی و تخریب چهره انبوه سازان باعث خروج سرمایه از کشور می شود

asdasd
کد خبر : ۲۸۰۵۳۷

مدیرعامل شرکت انبوه سازان سارینا­کیش پرداخت هرگونه سود و فروش سهام به خریداران را رد کرد و به تشریح مراحل مختلف پروژه های این شرکت پرداخت.

شیخ‌محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا گفت: شرکت انبوه سازان سارینا­کیش احداث چهار پروژه را در جزیره زیبای کیش آغاز نمود که بازار بزرگ سارینا­1، در بلوار خیام روبروی هتل ارم،باکاربری نمایشگاهی، خدماتی، اداری از 220 واحد تشکیل شده است. این پروژه تحویل خریداران شده و اکنون در حال بهره برداری است. انتقال اسناد نیز صورت گرفته و اسناد باقی مانده نیز در حال انتقال است.

شیخ محمدی تصریح کرد: پروژه دوم برج‌های دوقلوی سینا است در فاز 1 شهرک صدف قرار دارد که هر برج شامل 100 واحد مسکونی است که در شهریور 94 تکمیل و تحویل خریداران خواهد شد.  این برج ها دارای نمای کلاسیک و از لحاظ طرح معماری و زیبایی محیطی و کیفیت مصالح بکار رفته در بین بناهای مسکونی واقع در جزیره کیش سرآمد است .

وی افزود: پروژه سوم، مجتمع عظیم تجاری تفریحی سارینا2 می باشد که در میدان امیرکبیر شاهراه جزیره کیش قرار گرفته است و با پیشرفت فیزیکی حدود45 درصد ، در حال احداث است.این مجتمع بزرگ تجاری با 150هزار متر زیربنا در 8 طبقه است که مهم‌ترین ویژگی آن قرار گرفتن بزرگترین فودکرت خاورمیانه و ایران در این مجتمع عظیم است.این فود کرت با برندهای مطرح داخلی و خارجی به انضمام تراس های وسیع با چشم انداز زیبا و کامل جزیره و دریا، همراه با پارکینگ های اختصاصی و آسانسور خودروبر در طبقه فوقانیقرار خواهد داشت.این مجتمع دارای نمای کلاسیک و سنگی با الهام از چهار بنای تاریخی ایران (سی و سه پل، پل خواجو، میدان نقش جهان اصفهان وحافظیه شیراز) است.

وی اضافه کرد: پروژه عظیم ساریناشهر در میدان سنایی روبروی بازار مریم و بازار فرانسه در بهترین منطقه جزیره کیش و با دید نزدیک و کامل دریا احداث می گردد .که شامل25 هزار متر فضای سبز و دریاچه تفریحی، خدماتی، بیلیارد، شهربازی و ،400 هزار مترمربع زیربنای کل دارای امکانات بسیاری برای خریداران و بازدیدکنندگان است.

مدیرعامل شرکت انبوه سازان سارینا­کیش گفت: پروژه ساریناشهر شامل برج‌های مسکونی و یک هتل 5 ستاره و مرکزتجاری، تفریحی، مجتمع فرهنگی، ورزشی، و خدماتی است که ساخت آن شروع شده است. و در مرحله فونداسیون می باشد.

وی افزود: تا به حال یک سهام از شرکت سارینا کیش واگذار نشده است،و فروشها در چارچوب واگذاری واحدهای مسکونی،تجاری،خدماتی بصورت قطعی می باشد. و این واگذاری ها با حداقل 40 درصد رشد قیمت و توأم با ارزش افزوده برای خریداران است. که اغلب این رقم را با سود اشتباه می‌گیرند. ما هرگز به مردم سود نداده ایم.و این پروژه ها به قدری ارزشمند است و پیش بینی ما این است که برای خریداران توجیه اقتصادی داشته و همین امر حداقل 40 درصد ارزش افزوده را برای خریداران ایجاد می‌کند.که این پیش بینی بر اساس روند رو به توسعه منطقه و تجربه سالهای گذشته حاصل شده است.

کسانی که در خرید قطعی واحدهای مختلف در حال ساخت و ساخته شده مشارکت کنند حداقل 40 درصد ارزش افزوده ناشی از رشد قیمت  را نصیب خود خواهند کرد. شرکت ساریناکیش در مسیر قانون قدم برمی‌دارد و حمایت از پروژه‌های قانونمند و هدفمند در راستای ایجاد کارآفرینی، اشتغال زائی و بهبود سرمایه‌گذاری داخلی موثر خواهد بود. و این حمایت ها باعث دلگرمی سرمایه گذاران و مردم و جلوگیری از فرار سرمایه ها به خارج از کشور می شود.

شیخ‌محمدی تصریح کرد: دامن زدن به شایعات و انتشار مطالب کذب در جهت تخریب سرمایه گذاران به اقتصاد کشور آسیب می زند و آسیب دیدن هریک از سرمایه گذاران و پروژه های بزرگ خسارات جبران ناپذیری به امنیت اقتصادی و سرمایه گذاری در کشور وارد می کند.

مدیرعامل شرکت انبوه سازان سارینا­کیش تاکید کرد: پروژه های سارینا کیش و پروژه‌هایی از این قبیل از خروج سرمایه داخلی به خارج ازکشور جلوگیری کرده و همچنین برای خریداران منفعت دارد و مهم‌تر از آن برای هزاران نفر که در این پروژه کار می‌کنند اشتغال ایجاد خواهد کرد.

وی تاکید کرد: هدف شرکت سارینا کیش فروش قطعی از واحدهای مسکونی-تجاری- خدماتی-نمایشگاهی در حال بهره‌برداری و در حال انجام و در حال ساخت با پیشرفت 45 درصدی خود است و مساله حق‌الشرکه صرف نظر از اینکه با نظر تعدادی از مشاورین حقوقی و با تأکید اینجانب برمبنای  قانونصورت پذیرفته به دلیل عدم توجیه سرمایه‌گذاران در این بخش و در اولویت نبودن این روش فروش و عدم منافع شرکت از فروش به این شکل کلا از روش‌های فروش حذف گردیده است.

وی افزود: شرکت انبوه‌سازان سارینا کیش هیچ وقت تسهیلات کلان بانکی دریافت نکرده است که خود را در آینده با بحران بدهی مواجه ببیند و همیشه سعی کرده است که از منابع خود و روش‌های قطعی به اندازه نیازش نقدینگی تهیه نموده وپروژه‌های خود را پیش ببردبه همین علت فروش به شکل حق‌الشرکه را به دلیل عدم توجیه و استقبال خریداران و اینکه درآینده نمی‌خواهد مجددا تعهدی برای پرداخت برای خودش درست کند از دستور کار خود خارج کرده است.

وی خاطرنشان کرد: ارائه آمار و اطلاعات کذب ونشر شایعات بی پایه و اساس در خصوص پروژه های بزرگ و تخریب چهره شرکت های انبوه ساز در نزد مردم و بی اعتماد نمودن سرمایه گذاران در جهت آسیب زدن به اقتصاد کشور و منافع ملی ماست.و با اهداف عالیه نظام مقدس جمهوری اسلامی و منویات مقام معظم رهبری مبنی بر جهاد اقتصادی و نیل به سیاست های اقتصاد مقاومتی با تکیه بر عزم ملی مغایرت دارد و متأسفانه گاها برخی رسانه های داخلی بی اطلاع و یا مغرض با همنوایی با آنها به اشاعه این شایعات دامن می زنند. آنها با این کار از بین بردن اشتغال ، تولید و رشد اقتصادی کشور را نشانه گرفته اند.که انتظار ما از مسئولین امر برخورد با این رسانه های شایعه ساز است.  همچنین رسانه های مردمی و مستقل بایستی با انعکاس واقعیت ها و اطلاع رسانی صحیح و روشنگری، از انحراف افکار عمومی جلوگیری کنند.

درآخر وی از تمامی مسئولین و مدیران و مدیرعامل محترم سازمان منطقه آزاد کیش جناب آقای مهندس مونسان و هیئت مدیره محترم و معاونین و مدیرعامل محترم شرکت سرمایه گذاری و توسعه کیش به جهت حمایت از سرمایه گذاران و عدم خروج سرمایه ها به خارج از کشور قدردانی کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز