خبرگزاری کار ایران

ویژه نوروز ۹۴؛

بهار فاطمی در کاشان به استقبال گردشگران می‌رود

asdasd
کد خبر : ۲۶۰۷۵۸

مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کاشان، از برگزاری ویژه برنامه های نوروز 94 با عنوان" بهار فاطمی" در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در کاشان مهدی نادعلی در گفتگو با خبرنگاران ، اجرای نمایش سوگواری"یاس اما کبود" و ویژه برنامه های عزاداری شهادت حضرت صدیقه کبری(سلام الله علیها) در فرهنگسرای مهر و پارک آیت الله مدنی با حضور کارشناسان مذهبی به مدت 10 شب را از جمله اقدامات فرهنگی این سازمان نام برد.

وی، برپایی نماز جماعت در پارک‌های سطح شهر، نمایشگاه‌های عرضه محصولات فرهنگی، صنایع دستی و گلاب و عرقیات گیاهی جنب باغ فین و پارک مدنی را از دیگر برنامه‌های فرهنگی سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کاشان برشمرد.

مدیر عامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کاشان، همچنین از برگزاری مسابقات، کاشان شناسی و اجرای جشنواره جشن نوروزی با عنوان "جشن های کاشانه" ویژه میهمانان و مسافران نوروزی با حضور هنرمندان مطرح کشور در سالن غیاث الدین جمشید کاشانی و فرهنگسرای مهر در نوروز 94 خبر داد و گفت: ویژه برنامه‌های جشن نوروزی بعد از ایام فاطمیه برگزار می‌شود.

نادعلی تاکید کرد: ویژه برنامه‌های بهار فاطمی نیز هر شب بعد از نماز مغرب و عشا در سالن غیاث الدین جمشید کاشانی وپارک آیت الله مدنی به مدت 10 شب از اول تا 10 نوروز 94 برگزار می‌شود.

 

 
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز