خبرگزاری کار ایران

معاون عمرانی استاندار مازندران :

ستاد اجرایی خدمات سفر استان مازندران آغاز به کار کرد

asdasd
کد خبر : ۲۶۰۷۰۴

معاون عمرانی استاندار مازندران و جانشین ریس ستاد اجرایی هماهنگی خدمات سفر مازندران ازآغاز به کار رسمی ستاد تسهیلات هماهنگی خدمات سفر مازندران خبر داد.

به گزارش ایلنا از ساری ، علی نبیان صبح امروز در جلسه ستاد تسهیلات سفر استان مازندران گفت سفر در مازندران از روز گذشته در مبادی ورودی استان آغاز شده است.

 
وی با بیان اینکه سفر در مازندران همه مکانی و همه زمانی است و مختص ایام تعطیل نمی شود گفت:مازندران استان گردشگری است و همه دستگاه ها نیز به نوعی متولی این امر هستند.
 
وی افزود:دولت،دولت تدبیر و امید است واین وظیفه مدیران است که با ایجاد هماهنگی و نظارت درست بر اجرا ،امید را در دل مردم به ویژه گردشگرانی که برای استراحت به مازندران سفر می کنند فراهم کنند
 
وی بر مدیریت بازار و تامین مایحتاج و نظارت بر قیمت ها تاکید کرد و گفت:حضور مسئولین در جای جای استان موجب دلگرمی مردم است این موضوع بیش از گذشته باید پیشگیری و نظارت شود.
 
وی به حضور نیروی انتظامی جهت تامین امنیت گردشگران و پلیس راهنمایی و راهور برای ایجاد فضایی آرام برای مردم اشاره کرد و گفت: کار ستاد کار گروهی است و در قالب کارگروهی می توان به نقطه مطلوب رسید.همه اعضای ستاد تسهیلات سفر جدای از جایگاه حقیقی و حقوقی باید بر مسایل دیگر نظارت داشته باشند
 
مدیر کل میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری مازندران از شکل گیری ستاد مشترک نظارت از اول دیماه سال جاری جهت نظارت بر تاسیسات گردشگری استان خبر داد و گفت:این ستاد به صورت دائمی در تمام طول سال به ویژه در ایام تعطیل بر نحوه خدمات رسانی تاسیسات گردشگری نظارت می کنند
 
دلاور بزرگ نیا گفت: مازندران در تعطیلات آتی  740هزار و 197 نفر شب اقامت دارد که نسبت به سال گذشته 11 درصد افزایش یافت.
 
دبیر ستاد اجرایی هماهنگی خدمات سفر استان گفت: امسال برای نخستین سال دفاتر خدمات مسافرتی و جهانگردی نیز کشیک‌های نوروزی خواهند داشت و گردشگران به ویژه مسافرانی که در تاسیسات اقامتی سکونت می‌کنند می‌توانند از تورهای یک روزه  مازندران گردی استفاده کنند.
 
بزرگ نیا افزود: 4 پایگاه اطلاع رسانی و 170 مرکز رزرواسیون در سراسر استان با لباس و کلاه متحت الشکل آماده اطلاع رسانی به گردشگران نوروزی هستند.
 
از استقبال گردشگران نوروزی در مبادی ورودی استان خبر داد و گفتا:16 موزه و سایت موزه ،13 نمایشگاه صنایع دستی و هنرها سنتی در 11 شهرستان در قالب 450 غرفه ویژه نوروز خدمات ارایه می‌کند .
 
وی از برگزاری 21 مورد کنسرت موسیقی و آمادگی 270 کتابخانه عمومی در ایام نوروز خبر داد و گفت:نمایشگاه کتاب ،ایستگاه نقاشی ،نمایشگاه آثار تجسمی، توزیع بسته‌های فرهنگی،جشن شادی ،مسابقات سرگرمی ،نوروزخوانی ،عکس نوروزی بخشی از برنامه های فرهنگی است که با تقویم زمانی مشخص در تعطیلات نوروزی به اجرا درمی‌آید.
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز