خبرگزاری کار ایران

توسط بازرسان اداره کار قم؛

«عدم رعایت ایمنی» دلیل کشته شدن دو کارگر معدن منگنز اعلام شد

asdasd
کد خبر : ۲۵۸۰۶۳

«با پایان یافتن تحقیقات بازرسان اداره کار استان قم در خصوص علت کشته شدن دو کارگر در حادثه اخیر معدن منگنز، نتیجه اولیه بازرسی «عدم رعایت مسائل ایمنی در این کارگاه صنعتی» عنوان شده است.»

نتایج اولیه اداره بازرسی کار استان قم درباره حادثه اخیر معدن منگنز قم که روز دهم اسفندماه منجر به کشته شدن دو کارگر شد، نشان دهنده عدم رعایت مسائل ایمنی در این کارگاه صنعتی است.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قم، در حادثه‌ای که روز یکشنبه 10 اسفندماه منجر به کشته شدن دو کارگر به نام های مصطفی روستا و مهندس مهدی نوری و همچنین مصدومیت شدید دو کارگر شد، بازرسان اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قم بر حسب وظیفه تحقیقاتی را در خصوص علت این حادثه انجام دادند.

با پایان یافتن تحقیقات بازرسان اداره کار استان قم در خصوص علت کشته شدن دو کارگر در حادثه اخیر معدن منگنز، نتیجه اولیه بازرسی «عدم رعایت مسائل ایمنی در این کارگاه صنعتی» عنوان شده است.

این نهاد دولتی وعده داده است که نتیجه کامل گزارش بازرسان اداره کار به زودی منتشر شود.

اکبر شوکت رئیس کانون کارگران ساختمانی کشور و نماینده کارگران در هیئت امنای سازمان تأمین اجتماعی با مشخص شدن نتیجه این گزارش، گفت: مسئولان دولتی تا کی می خواهند دست روی دست بگذارند تا هر روز شاهد کشته شدن کارگران در کارگاه های ساختمانی و صنعتی باشیم؟ دولت باید با تعریف ساز و کاری قانونی، کارفرمایان را موظف به فراهم کردن مسائل ایمنی در کارگاه ها کند تا شاهد چنین رویدادهای تلخی نباشیم. 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز