خبرگزاری کار ایران

امام جمعه موقت رشت؛

رژیم صهیونیستی بزرگ‌ترین تروریسم در دنیا است

asdasd
کد خبر : ۲۵۸۰۰۹

استکبار انرژی هسته‌ای را بهانه قرار داده و به دنبال افزایش تحریم‌هاست و امروز ایران اسلامی قدرتمندترین کشور جهان محسوب می شود.

امام جمعه موقت رشت گفت: رژیم صهیونیستی بزرگ‌ترین تروریسم در دنیا است.

به گزارش خبرگزاری ایلنا از رشت، حجت‌الاسلام یوسف صدیق‌عربانی امروز در نماز جمعه این شهر با تسلیت ایام فاطمیه اظهار کرد: نور فاطمه (س) از نور الهی نشاط می گیرد.

وی افزود: خداوند پیش از خلقت آفرینش نور فاطمه را خلق کرد و  فاطمه (س) را دلیل آفرینش عالم هستی قرار داد.

امام جمعه موقت رشت با بیان اینکه فاطمه (س) بالاترین الگو برای زنان مسلمان است، ادامه داد: بهره گیری از این الگوها اقدامی مهم برای زنان و دختران ما محسوب می شود.

وی با تصریح بر اینکه ایران رهبری قدرتمند و ملتی ولایت‌مدار دارد و هرگز به دشمنان باج نمی‌دهد، یادآور شد: دشمن از ملت ایران می‌ترسد و هرگاه رژیم صهیونیستی بخواهد مرتکب اشتباه شود تل‌آویو را با خاک یکسان می‌کنیم.

صدیق‌عربانی به حضور نتانیاهو نخست وزیر رژیم جعلی صهیونیستی در کنگره آمریکا اشاره کرد و گفت: نتانیاهو به کنگره آمریکا سفارش کرد که مبادا به توافق احتمالی با ایران برسد.

وی، رژیم صهیونیستی را بزرگ‌ترین تروریسم در دنیا برشمرد.

امام جمعه موقت رشت با بیان اینکه استکبار انرژی هسته‌ای را بهانه قرار داده و به دنبال افزایش تحریم‌هاست، تصریح کرد: امروز ایران اسلامی قدرتمندترین کشور جهان است.

وی با اشاره به چهارشنبه آخر سال تاکید کرد: سنت‌هایی که اصالت ندارند نباید ترویج پیدا کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز