خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی مازندران:

انعقاد تفاهم نامه همکاری شرکت شهرکهای صنعتی و اداره کل فنی و حرفه ای مازندران

asdasd
کد خبر : ۲۵۴۴۴۹

باید از ظرفیتهای واحدهای تولیدی در شهرکها و نواحی صنعتی بمنظور برگزاری آموزش ایمنی و بهداشت استفاده کرد تا واحدهای تولیدی بتوانند با کسب دانش مربوطه، نسبت به ایجاد امنیت نیروها و امکانات فنی خود به بهترین صورت اقدام کنند.

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی مازندران گفت: بمنظور گسترش همکاری آموزشی و ارتقاء مهارت نیروی انسانی واحدهای تولیدی مستقر در شهرکها و نواحی صنعتی، تفاهم نامه همکاری شرکت شهرکهای صنعتی و اداره کل فنی و حرفه ای مازندران منعقد گردید.
به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی شرکت شهرکهای صنعتی مازندران، سید مصطفی موسوی گفت: مهمترین سرمایه بخش صنعت، نیروی انسانی بوده و بخش اعظم مشکلات واحدهای تولیدی و صنعتی، عدم آموزش صحیح نیروی انسانی است.

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی مازندران افزود: بیشترین نیاز به آموزش، مربوط به صنایع خُرد است که باید بر روی این صنایع متمرکز شود و در این راستا، واحدهای بزرگ صنعتی باید به سمت بازار محوری هدایت گردند و واحدهای تولیدی کوچک نیز باید مهارت محور شوند.

موسوی بیان داشت: باید از ظرفیتهای واحدهای تولیدی در شهرکها و نواحی صنعتی بمنظور برگزاری آموزش ایمنی و بهداشت استفاده کرد تا واحدهای تولیدی بتوانند با کسب دانش مربوطه، نسبت به ایجاد امنیت نیروها و امکانات فنی خود به بهترین صورت اقدام کنند.

وی اظهار داشت: باید در امر آموزش واحدهای تولیدی بصورت گام به گام اقدام کنیم و آموزشهای مجازی نیز در راستای آموزش حضوری، مد نظر قرار گیرد.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان نیز در این جلسه گفت: آموزش موجب می شود تا شرکتها و واحدهای تولیدی و صنعتی در راندمان تولید سود لازم را ببرند و منافع کارگران نیز در این بین، تأمین شود.

رضا گرزین افزود: با امضای این تفاهم نامه، بمنظور آماده سازی بستر مناسب جهت آموزش مهارتی کوتاه مدت برای کارگران واحدهای تولیدی، بازدیدی از شهرکها و نواحی صنعتی استان بعمل خواهد آمد.

وی تصریح کرد: بر اساس این تفاهم نامه، دوره های آموزشی مختلف مطابق با نیاز واحدهای تولیدی، برای نیروهای واجدالشرایط برگزار خواهد شد.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای مازندران خاطرنشان کرد: این اداره کل آمادگی دارد تا با همکاری نهادها و سازمانها بتواند در مرتفع کردن مشکلات بیکاری و زمینه سازی ایجاد اشتغال مولد و پایدار بویژه در واحدهای تولیدی مستقر در شهرکها و نواحی صنعتی استان مؤثر باشد.

لازم به توضیح است، این تفاهم نامه همکاری برای مدت یکسال، به امضاء سید مصطفی موسوی مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی مازندران و رضا گرزین مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان رسیده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز