خبرگزاری کار ایران

مطهری در جمع خبرنگاران:

در راهپیمایی علیه خودم شرکت خواهم کرد / قانونگذاران٬ قانون را زیر پا گذاشتند

asdasd
کد خبر : ۲۴۲۵۳۲

برخورد نمایندگان روز یکشنبه نقض اصول ۸۴ و ۸۶ قانون اساسی بود٬ هر نماینده‌ای آزاد است درباره‌ همه مسائل کشور اظهارنظر کند، اما نمایندگانی که خودشان قانونگذار هستند٬ قانون را زیر پا گذاشتند.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی درباره‌ این که شنیده شده قرار است پس از نماز جمعه این هفته تهران علیه او راهپیمایی صورت گیرد٬ گفت: در این راهپیمایی شرکت خواهم کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، علی مطهری در حاشیه جلسه علنی صبح امروز چهارشنبه مجلس در جمع خبرنگاران درباره‌ اتفاقات یک‌شنبه گفت: این کار نقض اصول ۸۴ و ۸۶ قانون اساسی بود زیرا هر نماینده‌ای آزاد است درباره‌ی همه مسائل کشور صحبت و اظهار نظر کند، اما نمایندگانی که خودشان قانونگذار هستند قانون را زیر پا گذاشتند.

مطهری درباره ی انتشار پیامک‌هایی علیه او در مجلس گفت: چیزی در این مورد ندیدم.

نماینده مردم تهران در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر این که برخی نمایندگان قصد دارند از وی به هیات نظارت بر رفتار نمایندگان شکایت کنند٬ گفت: این موضوع را شنیدم در واقع من باید شکایت کنم٬ اما آنها دست پیش را گرفتند که پس نیفتند.

مطهری درباره‌ اینکه آیا بنا ندارد از نمایندگانی که معترض نطق وی شدند شکایت کند٬ نیز بیان کرد: کلا اهل شکایت نیستم و با شکایت رابطه خوبی ندارم اما باید فکر کنم، اگر احساس کنم این کار آثار مثبتی دارد ممکن است این کار را انجام دهم اما هنوز به این نتیجه نرسیده‌ام.

مطهری در پایان درباره‌ این که گفته می‌شود قرار است پس از نماز جمعه این هفته تهران علیه وی راهپیمایی صورت گیرد٬ خاطرنشان کرد: در مورد راهپیمایی شنیدم و انشاء‌الله خودم در آن شرکت می‌کنم.

وی در پاسخ به سوال دیگری درباره‌ی برخورد فیزیکی نمایندگان در جلسه روز یکشنبه٬ اظهار کرد: ‌ برخورد فیزیکی به آن معنا وجود نداشت یکی دو نفر دست من را می‌کشیدند که من از جایگاه ناطق پایین بیایم و من هم آنها را هل دادم.

این نماینده مجلس درباره‌ی این که آیا هیات رئیسه فیلم روز یکشنبه را دراختیاراو می‌گذارد یا نه؟ گفت: تا زمانی که جلسه مجلس علنی بوده مشکلی ندارد و قاعدتا فیلم را می‌دهند اما نمی‌دانم قسمت بعدش را هم بدهند یا خیر.

وی در باره‌ی آسیب‌دیدگی خود در جلسه روز یکشنبه نیز تصریح کرد: آسیب جزیی دیدم و دستم چند زخم سطحی برداشت که چیز خیلی مهمی نبود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز