خبرگزاری کار ایران

اولین جشنواره جایزه عالی سیستم مدیریت صداقت:

ترویج رفتار صادقانه قابل تقدیر است

asdasd
کد خبر : ۲۳۹۵۳۲

هر توجهی که به تولید و تولیدکننده شود می‌تواند در راستای افزایش تولیدات و صداقت در پروسه تولید موثر باشد.

یک تولیدکننده چای، گفت: به نظر می‌رسد، ترویج صداقت و راستگویی از اهداف این نمایشگاه است وترویج رفتار صادقانه در میان مدیران تاثیرات مثبتی در تولید خواهد داشت، ترویج رفتار صادقانه قابل تقدیر است.

نعمت یاور‌زاده درگفتگو با خبرنگار ایلنا، در اولین جشنواره جایزه عالی سیستم مدیریت صداقت که امروز با حضور جمعی از مسوولان نهادهای مختلف از جمله وزارت کار، تعاون، رفاه اجتماعی، سازمان منطقه آزادکیش، بانک ملت، چندتن از نمایندگان مجلس برگزار شد، اظهار کرد: هر توجهی که به تولید و تولیدکننده شود می‌تواند در راستای افزایش تولیدات و صداقت در پروسه تولید موثر باشد.

وی در پاسخ به این سوال که تندیس صداقت چه اثرات مثبتی در ترویج صداقت در بین مدیران خواهد داشت، گفت: متاسفانه دروغ به جامعه راه یافته است و ترویج رفتارهای صادقانه با تقدیر و تشکر از فعالیت صادقانه مدیران می‌تواند اثرات مثبتی در کیفیت تولیدات داشته باشد.

گفتنی است در این جشنواره از تندیس و مدال سیستم مدیریت صداقت رونمایی و صادق‌ترین مدیران شرکت کننده در این جشنواره پس از ارزیابی هیات داوران معرفی شدند؛ همچنین در این مراسم از صادق‌ترین مدیران و افراد تقدیر به عمل آمد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز