خبرگزاری کار ایران

مدیر امور مالی شرکت توزیع نیروی برق شیراز خبر داد:

آغاز استفاده از کد دیجیت برای پرداخت صورت‌حساب‌های برق

asdasd
کد خبر : ۲۱۲۶۰۸

با تلاش‌های انجام شده، ‌ پرداخت وجوه بابت فروش انشعاب و خدمات پس از فروش با استفاده از کد دیجیت(شناسه قبض) امکان‌پذیر شده است.

مدیر امور مالی شرکت توزیع نیروی برق شیراز گفت: با تلاش‌های انجام شده، ‌ پرداخت وجوه بابت فروش انشعاب و خدمات پس از فروش با استفاده از کد دیجیت(شناسه قبض) امکان‌پذیر شده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از شیراز، اکبر شهریاری صبح امروز در جمع خبرنگاران گفت: با استفاده از کد دیجیت ۱۷ رقمی، تمام پرداخت‌های متقاضیان برق و مشترکین در رابطه با فروش انشعاب و خدمات پس از فروش، از طریق حساب متمرکز بانک انجام می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: در نتیجه اجرای این سیستم تمام واریزی‌های بانکی از طریق ارتباط وب‌سرویس بانک عامل و ارتباط صورت‌حساب بانک با نرم‌افزار جامع خدمات مشترکین شرکت توزیع برق شیراز، بدون نیاز به ورود اطلاعات توسط کاربران مالی و به‌شکل خودکار و لحظه‌ای تایید می‌شود.

شهریاری یادآور شد: مزیت این سیستم نسبت به استفاده از شناسه قبض و شناسه پرداخت، این است که علاوه بر اینکه هزینه کارمزدی به آن تعلق نمی‌گیرد، واریزی‌ها نیز به صورت لحظه‌ای و بدون تاخیر در سیستم به شکل خودکار تایید می‌شود.

مدیر امور مالی شرکت توزیع برق شیراز گفت: این مهم با پیگیری‌های انجام شده توسط شرکت توزیع برق شیراز و همکاری مطلوب مدیریت بانک تجارت استان فارس وشرکت خدمات مهندسی عصر اندیشه محقق و عملیاتی شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز