خبرگزاری کار ایران

مدیر عامل اتحادیه دامداران در گفتگو با ایلنا؛

مدیریت هدفمند صادرات و واردات موجب تعدیل در بازار خواهد شد

asdasd
کد خبر : ۲۱۰۹۵۸

در سال گذشته ۹۰ هزار تن گوشت وارد کشور شد تا بازار تعدیل شود؛ اما با توجه به راکد بودن بازار گوشت مشکلاتی برای دامداران بوجود امده است.

مدیر عامل اتحادیه دامداران در رابطه با صادرات و واردات گوشت گوسفندی، گفت: صادرات و واردات گوشت اگر هدفمند باشد بازار دچار مشکل نخواهد شد.

سعید سلطانی، مدیر عامل اتحادیه دامداران در گفتگو با ایلنا، در خصوص میزان واردات گوشت در سال گذشته اظهار کرد: در سال گذشته ۹۰ هزار تن گوشت وارتد کشور شد تا بازار تعدیل شود؛ اما با توجه به راکد بودن بازار گوشت مشکلاتی برای دامداران بوجود امده است.

وی با تاکید بر اینکه کاهش مصرف گوشت مشکلاتی برای مردم بوجود خواهد آورد، افزود: زمانی که تعادل بین عرضه و تقاضا برقرار نباشد قیمت نیز تعادل نخواهد داشت و این موجب افزایش قیمت خواهد شد دولت تنها راهی که برای تعادل در قیمت بازار به نظرش می‌رسد واردات است.

سلطانی تاکید کرد: مدیریت صادرات و واردات باید هدفمند باشد تا تنظیم بازار صورت گیرد در غیر اینصورت هم دامدار و هم مصرف کننده متضرر خواهد شد.

مدیر عامل اتحادیه دامداران در آخر اظهار کرد: اگر به دامداران نهاده و یارانه تعلق گیرد می‌توان قیمت را ثابت نگه داشت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز