خبرگزاری کار ایران

ترانه‌های قدیمی محمد رحمانیان به نمایشگاه کتاب می‌رسد

asdasd
کد خبر : ۱۶۴۶۵۹

نشر نیلا طی روزهای آینده نمایشنامه‌ای از محمد رحمانیان باعنوان ترانه‌های قدیمی را به نمایشگاه کتاب خواهد رساند.

نشر نیلا پس از چند سال غیبت در نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران امسال با ۹ عنوان کتاب جدید در بیست و هفتمین نمایشگاه کتاب تهران حاضر شد. این انتشارات طی روزهای آینده نمایشنامه‌ای از محمد رحمانیان با عنوان ترانه‌های قدیمی را به نمایشگاه کتاب خواهد رساند.

همچنین نشر نیلا امسال در نمایشگاه کتاب مجموعه داستانی با عنوان «عکس‌های دسته جمعی» که شامل ۶ داستان کوتاه از حمید امجد است را رونمایی می‌کند.

این انتشارات کتاب‌های دیگری نیز نیز در نمایشگاه امسال برای نخستین بار ارائه داده که عناوین آن به این شرح است: همین امشب نوشته محمد چرمشیر، چلاق آینیشمان، مخمصه نوشته پیراندللو، ویروس نوشته آلبرت اوسترمایر، وقتی مجبوری سرت را به دیوار بکوبی نوشته آلبرتو موراویا، شکارچیان در برسا نوشته توبیاس وولف، دختر یانکی نوشته نیل سایمون، پرسش نوشته وودی آلن.

همچنین نخستین جلد از دفترهای اندیشه با عنوان فرعی در باب ابتذال از این نشر قرار است به زودی از چاپخانه به نمایشگاه کتاب انتقال داده شود. این کتاب مجموعه مقالاتی است درباب مفهوم ابتذال که به قلم صاحبنظران و اندیشمندان مختلف نوشته شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز