خبرگزاری کار ایران

معاون پارلمانی رئیس جمهور:

شهرستان تکاب یکی از پایتخت های طلای ایران و منطقه است

asdasd
کد خبر : ۱۴۷۸۹۹۷

معاون پارلمانی رئیس جمهور با بیان اینکه تکاب با ۲معدن بزرگ طلا یکی از پایتخت های طلا در ایران و منطقه است گفت: باید برای توسعه منطقه از ظرفیت این معادن استفاده کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سید محمد حسینی در جلسه شورای اداری شهرستان تکاب گفت: یکی از تاکیدات رئیس جمهور بهره برداری از معادن کشور  است و مقام معظم رهبری، نیز ایران را بهشت معادن نامیدند.

وی افزود: استفاده از معادن همواره مورد تاکید جدی رئیس جمهور بوده و تلاش می کنیم در این زمینه موانع را رفع کنیم تا بخش صنعت و معدن مزایای بیشتری برای مردم داشته باشد.

حسینی با بیان اینکه، تکاب با ۲ معدن بزرگ طلا یکی از پایتخت های طلا در ایران و منطقه است گفت: باید برای توسعه منطقه از ظرفیت این معادن بیشتر استفاده شود و صنایع بزرگ در این بخش راه اندازی و صادرات انجام شود.

معاون پارلمانی رئیس جمهور تصریح کرد: احداث فاضلاب شهری تکاب یکی از تعهداتی بود که سازمان ایمیدرو داشته و نکته مهم این است که با تغییر مدیران نباید این تعهدات فراموش شود.

حسینی, با اشاره به ظرفیت‌ها وپتانسیل های تکاب گفت: تکاب ظرفیت های بزرگی در زمینه کشاورزی، معادن، گردشگری و اماکن تاریخی دارد که نقطه قوت این شهر است و باید با برنامه ریزی و بهره برداری از این ظرفیت ها و تولید کار  موجب اشتغال شود.

وی در خاتمه افزود: با گزارش هایی که ارائه شده اقدامات و طرح های مناسبی در این شهر اجرا شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز