خبرگزاری کار ایران

با حضور معاون رئیس جمهور؛

۵۰ طرح آبرسانی در آذربایجان غربی به بهره برداری رسید

asdasd
کد خبر : ۱۴۴۴۸۱۹

با حضور معاون رئیس جمهور بهره برداری همزمان از طرح های تامین آب شرب به روستاهای آذربایجان غربی آغاز شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، طی مراسمی که با حضور معاون رئیس جمهور و رییس سازمان اداری و استخدامی کشور، استاندار آذربایجان غربی  در مسجد روستای یالقوزآغاج شهرستان سلماس برگزار شد، بهره برداری همزمان از طرح های تامین آب شرب ۵۰ روستای استان آغاز شد.

محمد اشرفی مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی در این مراسم گفت: برای بهره برداری از این طرح ها که در سطح روستاهای شهرستان های ارومیه، سلماس، پیرانشهر، مهاباد، سردشت، تکاب و چالدران اجرا و به مرحله بهره برداری رسیده‌اند، بالغ بر یک هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.

اشرفی افزود: با بهره برداری از این طرح ها ۵ هزار خانوار روستایی با ۱۹ هزار نفر جمعیت از آب شرب سالم، بهداشتی و پایدار برخوردار شدند.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی, با بیان اینکه در دولت به سیزدهم ۲۲۰ روستای استان آبرسانی شده است، اظهار داشت: بر اساس قرارداد منعقد شده با قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) آبرسانی به ۴۰۰ روستای استان با ۹۶۶ میلیارد تومان اعتبار در دستور کار قرار دارد.

اشرفی افزود: در قرارداد دوم در تعداد دیگری از روستاها نیز طرح های آبرسانی اجرا خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز