خبرگزاری کار ایران

استاندار لرستان خبر داد؛

دستور ویژه رئیس جمهور برای تخصیص اعتبار و رفع موانع برخی پروژه‌های استان

asdasd
کد خبر : ۱۴۰۲۷۵۶

استاندار لرستان گفت: رئیس جمهور در دیدار با برخی استانداران کشور دستور ویژه جهت تخصیص اعتبار و رفع موانع حقوقی تعیین تکلیف و اجرای سه طرح در استان را صادر کرد.

به گزارش ایلنا، فرهاد زیویار از دستور ویژه رئیس جمهور برای رفع موانع حقوقی و تخصیص اعتبارات لازم برای برخی از پروژه‌های استان خبر داد و اظهار کرد: بر اساس برنامه‌ریزی صورت گرفته از سوی نهاد ریاست جمهوری، تعدادی از استانداران کشور، با آیت‌الله سید ابراهیم رییسی دیدار کردند که در این جلسه ضمن ارائه گزارشی از وضعیت لرستان، فرصت‌ها و چالش‌های پیش روی استان با رییس جمهور در میان گذاشته شد.

وی با بیان اینکه استان برای سفر دور دوم رئیس جمهور آماده می‌شود تصریح کرد: قرار است در سفر دور دوم دولت به لرستان طرح‌ها و پروژه‌های اقتصادی و عمرانی مختلفی افتتاح شود.

استاندار لرستان ادامه داد: در این دیدار به اهمیت طرح‌هایی همچون سد معشوره، آزادسازی حریم قلعه فلک‌الافلاک، ایجاد شهرک‌های صنعتی در استان، شرکت یخچال‌ سازی لرستان و پروژه‌های آب و فاضلاب اشاره و درخواست رسیدگی برای رفع موانع و تامین اعتبار لازم این پروژه‌ها اعلام شد.

زیویار گفت: آیت‌الله رییسی در این دیدار ضمن صدور دستور ویژه برای طرح‌های سد معشوره، قلعه فلک‌الافلاک و یخچال‌سازی لرستان برای تخصیص اعتبارات لازم و رفع موانع حقوقی و اداری این طرح‌ها دستورات لازم را به معاون اجرایی و وزارتخانه‌های ذیربط صادر کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز